-BÖLÜM 6-

17.1K 408 144
                                    

Gördüğüm kişiyle yataktan kalktım "A-araf bey" dediğimde

"Bişey mi oldu? güzelim." demesiyle gözlerim fal taşına döndü.

"G-gü-güzelim mi?" şaşırma ve korkunun etkisiyle kekelemeye başlamıştım.

"Siz napıyorsunuz? B-benim yatağımda ne işiniz var?" ben bunları söylerken hiç bir şey umurunda değilmiş gibi beni süzüyordu.

Üstüme bakıp geceliklerimle olduğumu görünce,yatağın üstündeki çarşafı alıp kendimi sardım.

Kafamı kaldırdığımda karşımda 6 tane tatlının bana bakmasıyla,olduğum yerde kaldım.

Kafamı kaldırıp "Siz neden yarı çıplaksınız?" dedim.

Ellerimle gözlerimi kapatıp arkamı dönmüştüm.

"Beğendin mi?" diye imalı bir şekilde sorduğunda,önümü dönüp "Hee aşık oldum.Olduğumuz durumun farkında mısınız? Size bir soru soruyorum.Neden benim yatağımda,bana sarılmış bir vaziyette uyanıyoruz?" dedim.

"Sevdiğim kadına sarılıyorum bir sorun mu var?" dediğinde hem şaşkınlıkla hem de sinirle "Ne dediğinizin farkında mısınız siz?" bağırdığımda üstüme doğru gelirken
"O sesini bir daha bana yükseltme.Yemin ederim canını yakarım." dediğinde sinirlenmemek için kendini kastığını baklavalarından anlamıştım.

*Sende tabi fırsattan istifade süz anam süz.*
diyen Rıfkı'ya

'Saçmalama be,Ne süzücem ben bunu' dediğimde Rıfkı'nın

*Onu boşver de bu adamın sinirlenmemiş hali buysa,yandık Beste topukk* dedi Rıfkı.

Ona  hak verdim.

"Sizin çalışanınız olmam,bana sarılabileceğiniz anlamına gelmiyor.Ben burda sizin için sadece bir çalışa-" sözümü kesip

"Şşşşş sen artık bu evde çalışan değilsin." diyip bana doğru yaklaştı.

Gelmesine fırsat vermeden konuştum. "Haklısınız,ben artık sizin çalışanınız değilim." diyip bu sefer ben ona yaklaştım.

"İSTİFA EDİYORUM!!" dedikten sonra üstümdeki çarşafı yere atıp,bahçeye doğru koşmaya başladım.

Arkamdan "İstediğin kadar kaç 'Beste Gürsoy' yerin dibine bile girsen,SENİ BULURUM." gözlerimin dolmasına izin vermeden kapıyı açıp dışarı çıktım.

Bahçedeki büyük kapının oraya gittiğimde Serkan ve Bekir önüme geçti.

Ne oluyor? dercesine bakarken arkadaki bağırma sesiyle gözlerimi sıktım.

"İNDİRİN LAN KAFALARINIZI,eğer bir kişinin bile baktığını görürsem ben ellemeden kendi kafasına SIKSINN."dediğinde kafamı etrafta çevirdim,hepsi kafasını eğmişti.

Serkan'a ağlamaklı sesimle "Lütfen çekil.Ben burda duramam." dedim

Serkan sessizce "Yapamam Beste" dedi

"Nede-" diyemeden kolumdan sürüklenişimle konuştum.

"Bırak beni,bırakk." dememle daha da hızlı yürüdü.

Merdivenlerden çıkarken "Kolum acıyor hayvan herif."dedim dinlemeden kendi odasına götürdü  beni.

Kolumu ovalamaya başladım.

"Senin yerinde olsam,ağzımdan çıkanlara dikkat ederdim yavrum." dedi ve tekli koltuğuna oturdu.

Ona dönüp yüzüne baktım "Buradan gideceğim."dediğimde alayla sırıtıp, yanındaki masanın üstünde duran viskiyi ağzına götürüp bir yudum aldı.

ARAF'TA KALDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin