Multimedia = BESTE KARAN
•°•°•°•°•°•°•
Kafamı korkuyla kaldırıp bir paramparça olan telefonuma bir de kırılan aynadan Araf'ın koyulaşan gözlerine baktım.
Hızla gelip beni duvara itmesiyle inledim.
Belim,belim koptu sanırım.
"A-araf-" dememle sağ elimi alıp duvara bastırdı.
"O PİÇ HERİFE MESAJ ATMA CESARETİNİ KİMDEN ALDIN LAN SEN?"
"N-ne ded-diğini a-anlamadım."
"BEN İZİN VERENE KADAR TELEFON KULLANMAYACAKSIN!" dediğinde korkudan gözlerimi kapatıp yutkundum.
'Varlığı zor anlaşılanı da paramparça ettin zaten!'
"BURADAN GİTTİKTEN SONRA İZMİR DE YAŞAMAYACAĞIZ. İSTANBUL'A GİDİYORUZ!" diyince gözlerimi açıp kafamı kaldırdım.
"N-ne diyorsun sen?" dediğimde elini çekip arkasını döndü.
Araf'ın ittirdiği duvardan yaslanmayı bırakıp "Annemler,kızlar ne olacak?" dedim.
"Anneni ve kızları dönüşü göreceksin.Sonra Istanbul'a geçeceğiz!"
"Sen ne dediğinin farkında mısın? Gelmiyorum,ben İzmir de kalacağım!"
Kalktığı tekli koltuğa geri oturup sırıttı.
"Öyle bir seçim hakkını sana vermedim!" diyince akmasın diye çaba sarf ettiğim gözyaşım yanağımdan aşağı süzüldü.
Ellerimde olan eldivenleri çıkarıp yere attım. Hızla odadan çıkıp arabaya doğru koşmaya başladım.
●
Eveeet tam tamına 48 saattir bu odada yiyip içip yatıyorum.
*Yakında camış olacaksın!*
'Haklısın davar olup çıkacağız buradan.
Ne arayanım var? Ne de soranım? Yaw ben anlamıyorum benim bu arkadaşlarım hiç mi demiyor bu kız içeride sıkılır biz bir gidip onu görelim yanında duralım.
Yoook Rıfkı'cım yok.Onlar anca gezsin tozsun,piiiis mahluklar '*Sen ona Araf'ın korkusundan gelemiyorlar demiyorsun da*
'Araf beyin 2 gündür kendi geldiği yok odaya '
Odada durmaktan sıkıldığım için banyoya gittim.Biraz da banyoda zaman geçirelim.
•
Duştan çıkınca siyah ince askılı atletimle,nike şortumu giydim.
Balkona çıkacağım için akşam kalkmaya üşenip alamam diye uzun gri hırkamı da elime aldım.
Kendime kahve yapıp balkonda oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF'TA KALDIM
Teen Fiction"İstediğin kadar kaç 'Beste Gürsoy' yerin dibine bile girsen,SENİ BULURUM." gözlerimin dolmasına izin vermeden kapıyı açıp dışarı çıktım. Bahçedeki büyük kapının oraya gittiğimde Serkan ve Bekir önüme geçti. Ne oluyor? dercesine bakarken arkadaki ba...