Köszönöm szépen a kérdést xdddddddkdhsbcbx ! Nem számítottam, hogy ennyi idő után valaki még kérdezne, de őszintén bevallva nagyon jól esett!
Nem szeretnél egy könyv sorozatot csinálni az Egy lányból?
Folyamatban van! És jelen állás szerint egy nagyon hosszú folyamatban, mert még csak az első könyv 35. részét írom át, mikor van 47, de mindegy is! A második könyvet elkezdtem, kint is van. Viszont nagyon vicces, hogy tavasz óta bennem van egy harmadik rész is! Régi tervek szerint csak két könyves sztori lett volna, de most minden felborult! De szó szerint! Több anyagom van a harmadik könyvhöz, mint a másodikhoz! És olyan szinten agyilag már ott vagyok, hogy sokkal nehezebb átírni az első részt. Annyit tudok tanácsolni, hogy a türelem rózsát terem... A Hollanderek és a Tonnie shipperek lehet, hogy a második könyv végén ki fognak nyírni, de nem mondok el egyenlőre semmit! Elég spoiler az, amit Pinteresten láttok a Connie Evans mappában! Nagyon ajánlom nektek! Tele vannak képekkel és idézetekkel Connie adott lelkiállapotáról! Nem kerülhetem el, hogy a harmadik könyv mappáját ne lássátok, mert nem tudom csak azt a szakaszt lezárni, de majd meglátjuk. A harmadik rész lesz a legmegrázóbb, legmeglepőbb, legklasszabb vége az írói pályafutásomban, ami jelenleg pár perc hírnevet se ér, de nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy az Egy lány egy trilógia lesz, tele mindennel! Várom a pillanatot, hogy ti is olvashassátok és kinyilvánítsátok a véleményeteket! Eljön ez a pillanat egyszer csak!
Még egyszer köszönöm szépen a kérdést, ha bármi más iránt érdeklődsz vagy mondjuk karaktertől szeretnél kérdezni, akkor szívesen várom, hogy megválaszolhassam!
¡Un beso grandísimo!💋