1.

46 2 1
                                    

Grifflovag

Köszönöm szépen, hogy kommenteltél! És igazából a kérdésedre végtelenségig haladó választ tudnék írni, de ezt megpróbálom lecsökkenteni!

Honnan jött az ötlet, hogy megírod az Egy lány könyvet?

Amikor feljelentkeztem ide, az oldalra, az osztályom fele fenn volt. Az egyikük írt is egy könyvet és őszintén megvalva tökre bírtam, de törölte és nem is használja már ezt az helyet szóval... Na de, az ő bátorsága inspirálta több barátomat is, és ők is elkezdték megírni a saját sztorijukat. Én voltam az utolsó, aki nekiállt, de igazából az okot nem is tudom rendesen megfogalmazni, mert én sem tudom. Bennem volt a tudat, hogy ha nekik is megy, akkor nekem is fog. Meg persze mit veszíthetek ezzel, de most komolyan? Kipróbáltam és az életem egyik meghatározó részévé vált! 2016 Decemberében kezdtem a sztorit és akkor voltam éppen nyolcadikos. Azért fontos, hogy hányadikos voltam, mert abban az évben nekem nagyon sok személyes problémáim voltak. Az osztálytársaim szinte mind utáltak és nem éreztem magam jól az osztályba. Igaz voltam barátaim, de ballagás után egyből le is szartak, szóval tudjátok, hogy mennyire volt ez igazi barátság. Meg igazból én voltam az okos lány, aki középen ült a teremben és mindenkinek súgott dolgozanál, de amikor például egy dolgot nem tudott, akkor senki se segített neki. Csakis arra voltam jó, hogy jobb jegyet kapjanak, de ez mindegy is. Az általános iskola utolsó évében én a Marvelhez menekültem. Az adott szituációból a rajongás mentett meg. Szorosabb lett emiatt a kapcsolatom az edzőmmel, amiért nagyon hálás vagyok, mert imádom őt! Szóval én nekiálltam 2016. december 18-án a sztorinak. Nem volt kérdés, hogy Marvel lesz a sztori alapja, mert azt szerettem és az alapján rengeteg jó történet születhetett. A legelején úgy kezdtem el az első részt, hogy Steve Rogersnek lesz egy lánya és őt meg Lucy Rogersnek hívák. De persze az első száz szó után úgy kitöröltem, mint a sicc. Amerika Kaőitány volt a kedvencem, így nem volt kérdés, hogyha nem Steve Rogers a választott személy, akkor Chris Evans lesz az egyik főszereplő. Egyből elneveztem az édes drága lányunkat Connienak. Így tudatosult bennem, hogy ennél gázabb már nem is lehetne, hogy a két nevemet angolosítom és az alapján nevezem el a fő karakteremet. De valljuk be, hogy a Connie Evans nem is hangzik olyan rosszul. Chris Evansszel alapból csomagba jött a többi Marvel színész. És persze rohadtul látszik, hogy alapból a legelején Chris Evans volt a mindenem és acsak utána szerettem meg Tom Hollandet. Nem véletlenül csak a sztori közepénél toppant be a mi kis hős szerelmesünk. Persze a huszadik ezer olvasónál eldöntöttem, hogy újraírom a sztorit, nehogy egy hatalmas kakit olvasson a rengeteg ember. Egyáltalán nem bántam meg ezt a döntést, mert ezalapján méshogy látjuk meg Conniet. Visszatérve a kérdésedhez és a hatalmas hegyibeszédet felejtsük el... Ez egy hatalmas folyamat volt! Volt előzménye, volt alapja, és a sztori részről részre szánt. Az egész csak egy viccnek indult, de egy életrésszé vált. Tudom, hogy alapból van sokkal jobb sztorik is az enyémnél, de nekem ez is hatalmas munka és az újabb verzióra tényleg képes vagyok azt mondani, hogy ez az, amire én képes vagyok és ez az, ami még nekem is tetszik!

Nagyon jó kérdést írtál, őszintén nagyon tetszett! Én persze elviccelődtem és rengeteg felesleges információt írtam! Ha bármi van még benned, akkor szívesen várom! 

Még egyszer köszönöm szépen! 

ConnieHolland 

Q&ADonde viven las historias. Descúbrelo ahora