6.

20 2 3
                                    

vivici_official

Köszönöm szépen, hogy kommenteltél! Bevallom, nagyon tetszett a kérdés, mert teljesen át kell gondolnom!

Kinek a gyereke lennél a szereplők közül?

Most mondanám egyből, hogy Chris Evans, de ez nem így működik! Szeretnék Evans lenni, de nem ilyen formában, remélem értitek amire célzok... Belegondolva milyen menő lenne, ha Scarlett Johansson és Chris Evans közös gyereke lennék? Vagy mondjuk Chris Hemsworth és Elsa Pataky lánya? Istenem, a spanyol az anyanyelvem lenne! Gyönyörű szőke gyerek lennék, talán még magasabb is, mint most, ki tudja egy hegyomlás apukával, de mindegy... Downey, nagyon jó apuka, imádnám apaként! Mackie a világ legviccesebb embere! Minden egyes nap élvezet lenne a lányaként! Sebastian Stan végülis a szomszédunk, nem lenne bajom a románnal, hiszen megértem a spanyol miatt. Chris Pratt az egyik legtökéletesebb apa jelölt mindenki számára! Paul Rudd apaként... Mennyország! Jeremy Renner minden egyes nap énekelne nekem! Örökölnék egy szuper hangot! Mark Ruffalo nagyon aranyos, ő az aggódó apa féleség. Nem könnyű választani ezek a csodás emberek közül! Van úgymond tapasztalatom, hogy Evans lányaként milyen, de én nem vagyok Connie! Jó, Koni vagyok, de az más! Én nem vagyok harcos, nem tudok énekelni, nem vagyok szuperizmos... Bár az lennék, de tényleg! Soha se gondoltam bele, hogy én melyik szereplőnek a gyerekének szeretnék lenni! Ez egy olyan dolog, hogy inkább ők a te gyerekeid, mert te írod a történetüket és, mert te hordozod a szíved alatt őket! De persze válaszolnom kell erre a kérdésre, mivel nem vagyok bunkó, csak nincs erőm hajnalok hajnalán ilyenen gondolkozni! Istenem, most jutott eszembe! Hatalmas hegyibeszéd és a végén jut eszembe a tökéletes válasz! Ha választhatnék, hogy melyik szereplő gyereke lennék, akkor a válaszom nem más, mint Connie Evans! Legjobb anyuka lenne! Kijavítaná azokat a hibákat, amit az ő anyja tett! Szerető, gondoskodó, odafigyelő, vicces, játékos... Álom anyuka számomra! Együtt mehetnénk a premierekre! A kocsiban az ő régi számait énekelnénk, titokban minden egyes filmjét újra nézném, amikor távol van. Lenne egy remek hangom! Utazgatnánk! És az apám Tom Holland lenne... Jó, az annyira nem menő számomra, mint Connie Evans anyukaként, de Holland lennék.

Még egyszer köszönöm szépen a kérdésed! Nagyon tetszett, tényleg! Remélem még sok ilyen van benned és majd azt is megosztod velem!

ConnieHolland

Q&ADonde viven las historias. Descúbrelo ahora