2.

31 1 1
                                    

folk_dancer

Köszönöm szépen, hogy kommenteltél! Remek kérdés, amit nap, mint nap feltesznek nekem és én is érdeklődök saját magamtól.

Szeretnéd majd az egyik könyvedet kiadni? Rendes könyv formátumban?

Nem nagyon szeretnék göndörfalazni, így egyből benyögöm, hogy igen! Szerintem mindenkinek benne van a fejében ez, aki itt ír. Soknak van is esélye, és ez jó! Ha most a régi énem válaszolna neked, akkor azt válaszolná, hogy nekem nem lenne esélyem. Viszont február 24-e óta egy új Koni létezik, aki bízzik önmagában és pozitívan gondolkozik, így igenis látok benne esélyt. Nem véletlenül írom át az Egy lányt. Van egy olyan elképzelésem is, hogy angolul fogom írni a részeket. És esküszöm, hogy enki is fogok állni, amint befejeződik az iskola. Nem kérdés, hogy legjobban annak örülnék, ha Connie Evans híressé válna és az egész világ olvasná mindenféle nyelven. Sőt, a legjobb az lenne, hogy a hatalmas bevétel után meg is filmesítenék és én játszanám Connie Evanst, de mindannyian tudjuk, hogy ennek nagyon kevés az esélye! Anna Todd rohadt mázlista volt, mai napig keresem az okát, hogy hogyan vált olyan híressé. Lehet, hogy csak Harry Styles kéne nekem és nem Tom Holland és akkor már sokkal híresebb lenne a sztorim. Őszintén minden egyes sztorinak örülnék, ha kiadnák! Főleg, ha szuperhősös, mert akkor képregény lesz belőle és ezáltal rajzfilm is lehet belőle és mehetek mindenféle Comic-Conra, amit szívesen megtennék, azt elhihetitek! Vannak olyan történeteim, aminek csak az epilógusa van meg és minden az én fantáziámból pattant ki, és semmilyen alapja nincsen a sztorinak. Se Marvel, se színész, semmi! De persze, mint a teleonom mélyén lapulnak és porosodnak virtuálisan. Nagyobb esélyem lenne azt kiadatni, mint egy fanfictiont, de persze ilyen az én formám és nem tudom, azokat folytatni! Pedig annyira jók! Megosztom azt a kis kedves dolgot is, hogy alapból anya nekem kinyomtatja az átírt könyveimet így megvan számomra már az Egy író élete, Én, mint ügynök és a Harcos élete. Lesz egy Wattpad-találkozó esküszöm, hogy elviszem és nyereményként odaadom a nyertesnek! Persze a koronavírus ezt  is megakadályozta, de semmi baj! Már felírtam a koronavírus ellenes listámra. 

Szép kérdés volt, nagyon eltaláltad a legjobbat! Még egyszer köszönöm szépen és persze, ha maradt benned még kérdés, akkor szívesen várom!

Connie Holland 

Q&ADonde viven las historias. Descúbrelo ahora