Właśnie szykowałaś się na koncert calpurni, był to twój ulubiony zespół. Czekałaś na ten dzień od 2 miesięcy ale kto by pomyślał że odmieni ci życie?Niestety musiałaś wybrać się tam sama, bo jako jedyna kochałaś ten zespół. I nie kochałaś go ze względu na finna wolfharda, wszyscy byli dla ciebie tak samo ważni jak on.
Właśnie byłaś w drodze ale stwierdziłaś że masz jeszcze dużo czasu więc pójdziesz coś zjeść. Więc zaszłaś do maka który znajdował się nie daleko miejsca koncertu.
Gdy weszłaś do mc popchnął cię jakiś chłopak. Miał on okulary, żółtą kurtkę i czarne loki. Najpierw mogłaś pomyśleć że to Wolfhard ale szybko o tym zapomniałaś.
-Nie przeprosisz?
-Za co mam przepraszać
-Popchnęłeś mnie
-A no tak sory- chłopak mruknął i wyszedł
-Miłej zabawy- dodał uśmiechając się pod nosem i gdzieś wybiegłPo zjedzeniu posiłku byłaś w drodze na koncert. A po wejściu tam, zauważyłaś wielki tłum krzyczących nastolatek.
Ahhh fanki finna pomyślałaś pchając się gdzieś na przód. Przecież one nawet pewnie nie znają ich piosenek.
Niestety nie udało ci się przepchnąć na przód więc siedziałaś przy barze i słuchałaś muzyki.
-A teraz niespodzianka przeprosinowa- powiedział lider zespołu
-Zapraszaszamy na scene... Dziewczynę którą finn potrącił w McDonaldzie- zaśmiała się ayla
W pierwszym momencie pomyślałaś że nie chodzi o ciebie ale później po chwili ciszy odezwał się Jack.
-TO DO CIEBIE DZIEWCZYNO PRZY BARZE
Aha sama siedziałam przy barze. Weszłam na scenę i wzięłam gitarę. Tak umiem grać na gitarze.
-Jaką piosenkę panienka sobie życzy?- szepnął do mnie finn
-Blame poproszę
-WIĘC TERAZ CZAS NA CITY BOY
Przez cały koncert bawiłam się świetnie, wymieniłam się numerami z finnem i mam nadzieję że może zostaniemy przyjaciółmi.
Hej hej hej
Ogólnie ten rozdział jest trochę zainspirowany jedną książką. Niestety nie pamiętam jej nazwy ale napewno jak przypomnę to oznacze autorke.Do następnego ❤️
CZYTASZ
IT/IT cast preferencje
Ficção Adolescente✨No siema, po tytule widać że preferencje✨ ✨Zaczęłam pisać- 25.10.20✨ 💊Eddie💊 🔯Stan🔯 💦Richie💦 🌹Bill🌹 🛹Jack🛹 🍜Wyatt🍜 🎸Finn🎸 🦋Jaeden🦋