Maraton 3/5
[T.I] oraz Stanley byli spokojną parą. W dzień ich miesięcznicy, chłopak zaprosił jego dziewczynę na pierwszą randkę.
Młoda para była całkiem normalna. Nie lubiła się wyróżniać. Ich randka też taka była, normalna ale i wyjątkowa.
Kiedy dziewczyna wyszła już gotowa z domu, czekała chwilę na swojego kochanka po czym zobaczyła nadjeżdżający samochód.
Przy sobie [T.K.O] miała torbę oraz małą torebkę podręczną. Dzisiaj po randce idzie do stana na noc więc wzięła ze sobą ubrania.
Gdy weszła do samochodu od razu chłopak przywitał ją delikatnym i szybkim pocałunkiem w usta.
-Hej- uśmiechnęła się
-Witam moją księżniczkę
-Więc gdzie jedziemy?
-Do restauracji, naszej ULUBIONEJ
-Jeeeej
[T.K.W] wiedziała o jaką restaurację chodzi, kochała jeść tam sushi. Kiedy tam weszli oboje usiedli przy dwu osobowym stole.
-Więc co moją księżniczka sobie życzy
-To co zawsze
Stanley poszedł zamówić jedzenie a dziewczyna czekała aż wróci. Po powrocie chłopak znów usiadł naprzeciwko niej.
-Wrócimy do domu i obejrzymy coś tak?
-Są twoi rodzice?
-Wyjechali na tydzień a co?
-Wiesz że ojciec mnie nie lubi
-To tylko kwestia czasu, ciebie nie da się nie lubić
Dziewczyna lekko się uśmiechnęła, kochała stana z całego serca tak jak on ją.
Po zjedzonej kolacji, stan podał rękę dla [T.I] i zaprowadził ją do auta.
-Smakowało?
-Nawet nie wiesz jak bardzo
-Więc cieszy mnie to
W drodze do domu stan czasami kładł rękę na udo [T.K.O]. Normalnie dziewczyna by zabrała tą rękę ale u nich to było normalne, i jak musiała przyznać [T.I] urocze.
Kiedy weszli do domu stana który trzeba było przyznać był ogromny oboje rzucili się na łóżko.
-Co oglądamy
-Dobrze wiesz co
I stan włączył tytanic, pierwszy film który obejrzeli razem. Było by dziwne gdyby [T.I] nie zasnęła po połowie filmu. Stan przykrył ją kocykiem i złożył krótki pocałunek na jej ustach.
-Dobranoc skarbie
Hejj ogólnie ktoś czyta notki na końcu działu?
CZYTASZ
IT/IT cast preferencje
Ficção Adolescente✨No siema, po tytule widać że preferencje✨ ✨Zaczęłam pisać- 25.10.20✨ 💊Eddie💊 🔯Stan🔯 💦Richie💦 🌹Bill🌹 🛹Jack🛹 🍜Wyatt🍜 🎸Finn🎸 🦋Jaeden🦋