Midoocha Tanulj velem!

221 10 0
                                    

Uraraka pov

Ma is egy fárasztó napot tudhattunk magunk után. Elméleti és gyakorlati óráink is voltak. Aizawa tanár úr nem kímélt minket. A fiúk elvonultak a szobáikba pihenni. Mi a lányokkal a kollégium előterében beszélgettünk, vagyis jobban mondva beszélgettek és jobbára csak hallgattam. A gondolataim zöme valahol máshol vagy inkább valaki körül jártak.

- Ez napról napra durvább lesz. - nyafogott Mina az egyik kanapén hátradőlve.

-A mai mentési gyakorlat nagyon nehéz volt. - csatlakozott Hagakure.

- Igen, habár Momo biztos örült hiszen Todorokival lehetett egy csapatban.- bökte meg könyökével az említettet Kyouka.

- Km, de kérlek Jirou a gyakorlaton nem számít, kivel vagyunk az a lényeg, hogy jól teljesítsünk, és különben is az órákon mi csak barátok vagyunk. – felelt kipirult arccal Yaoyorozu. Mielőtt bármelyikünk mondhatott volna valamit...

- Yaoyorozu beszélhetnék veled egy percet? – Halottam meg egy mély férfihangot magunk mögül mikor megfordultam akkor láttam, hogy Todoroki áll a nappali szélénél. Yaomomo eleget téve a fiú kérésének oda ment hozzá. Nem halottam hogy mit beszélnek csak azt láttam, hogy mindketten mosolyognak igen Todoroki mosolyog. Mióta együtt vannak, sokkal vidámabbnak tűnik, mondjuk, ez főleg akkor látszik mikor Momoval van. A lányok sutyorogtak valamit, de nem figyeltem rájuk. Csak némán néztem a két szerelmest. Valahol mélyen legbelül féltékeny voltam. Nem, nem Yaomomora, nekem nem kell Todoroki. Sokkal inkább a boldogságukra. Próbálnak diszkrétek, lenni előttünk, de akkor is néha látjuk, ahogy megölelik vagy megcsókolják egymást. Olyankor annyira aranyosak. Bárcsak én is így tehetnék azzal a fiúval, akibe szerelmes vagyok. Ahogy ezen gondolkodtam Momoék befejezték a beszélgetést adott a srác arcára egy puszit majd visszasétált hozzánk és leült a helyére enyhe pírel az arcán.

- Na, mit szeretett volna a lovagod? – Kérdezte egy kacér vigyor kíséretében Mina.

- Semmi különöset, csak megkérdezte, hogy lenne-e kedvem elmenni holnap vele valahová. - lett még pirosabb Momo

- Olyan mázlista vagy Yaomomo hogy van barátod, ráadásul az osztály egyik legjobb pasia. – hüledezett Hagakure.

- Oh, ugyan már biztos vagyok benne, hogy nektek is lesz hamarosan valakitek. –támogatott minket Momo.

- Tényleg Ochako mi van veled meg Midoriyával? –fordult felém Tsuyu.

- Hát izé... nincs semmi, mi Dekuval csak barátok vagyunk. – pirultam fülig. Plusz egy kicsit el is szontyolodtam, de azt csak magamban.

- Tudjuk, hogy te bele vagy zúgva, és szerintünk te is bejössz neki akkor miért nem mondod el neki hogy mit érzel? - Érdeklődött Jirou.

- Ha már erről beszélünk te miért is nem mondtad még el Kaminarinak hogy szereted? – vágtam vissza.

- N-ne terelj, most rólad beszélünk. – hebegte Jirou

- Tényleg nincs semmi, jóban vagyunk, de ennyi. Ráadásul nincs is nagyon időm ezen gondolkozni pár nap múlva dolgozatott írunk és kb semmit sem tudok. – panaszkodtam.

- Breke, nekem támadt egy ötletem miért nem kéred meg Midoriyát hogy segítsen neked? – Javasolta Tsuyu.

- Valóban, Midoriya jó tanuló biztos tudna segíteni neked, valamint így kettesben is tudnál lenni vele. Két legyet üthetnél egy csapásra. – értett egyet Momo.

- Ez tényleg nem rossz ötlet, de nem szeretném zavarni. Meg mi van, ha nemet mond? – akadékoskodtam.

- Ha nemet mond, akkor majd segítek én neked a tanulásban- ajánlotta fel Momo.- de biztosra veszem, hogy nem lesz ellenére. - tette hozzá.

BNHA - Oneshots Karakter x Karakter『KÉRÉSEK NYITVA』Onde histórias criam vida. Descubra agora