Název: Pod rouškou mafie 3: Úplnost celku
Stav: DOKONČENO!
Hlavní pár: MadaNaru
Vedlejší pár: HidaSao, ItaDei, MinaKushiHlavní postavy: Madara, Naruto, Hidan, Sasori, Deidara, Minaru
Vedlejší postavy: Minato, Kushina, Sasuke, Itachi, Fugaku, Obito, Shisui, DanzouSvět: Reálný svět - mafiánské prostředí
Žánr: Kriminální, akční, romantika, komedie
Upozornění: Shounen-ai, yaoi, vulgární výrazy, násilí
Přístupnost: 18+Obsah: Dva roky utekly jako voda. Už jsou to dva roky, co se po čtveřici hledaných mafiánů a jednom civilistovi slehla zem. Musí se skrývat, měnit svou identitu a často cestovat, aby se vyhli všem, kteří po nich jdou. Narutovi se však stýská po rodině. Rád by zase spatřil svou matku a otce a zjistil, jak se jim daří. Nehledě na to, že s ním začínají cloumat rodičovské sklony, když všude vídá spokojené a usměvavé rodiny s dětmi. Smiluje se nad ním nakonec Madara a společně s Hidanem, Deidarou a Sasorim to risknou a navštíví jeho rodiče? A jak si žije Uchihova rodina v Japonsku? Jaké novinky se dozvědí a jaké nové dobrodružství je zase čeká? Upevní to jejich vztah, nebo už to tentokrát bude vážně konečná?
Pár slov: Možná jste to někdo čekal, možná ne, ale je to tu! Třetí a snad konečně poslední díl snad nejenom mnou oblíbené série Pod rouškou mafie! Nemohla jsem si prostě nějak pomoci a jednoho dne mě napadl nápad na další pokračování. Snad z toho bude stejně nadšení, jako jsem já :)