Název: Darkside 2: Revolta (v překladu Temná strana 2: Odplata)
Stav: Rozepsáno (děj vymyšlený)
Vydávání: ?Hlavní pár: SasuNaru
Hlavní postavy: Naruto, Sasuke
Vedlejší postavy: Akatsuki organizace, Orochimaru, Kabuto, Karin, Juugo, Suigetsu, Tsunade, Kakashi, Jiraiya, Kiba, Ino, Hinata, Sakura, Shizune a dalšíSvět: Ninja svět
Žánr: Drama, romantika
Upozornění: Yaoi, vulgární výrazy, smrt, krev, násilí, experimenty/pokusy
Přístupnost: 18+Obsah: Naruto společně se Sasuke uprchli z Konohy a toulají se světem, doufaje, že co nejdříve najdou nějaké útočiště. Mladý jinchuuriki je přesvědčen, že Konoha musí pykat za to, co mu celá léta prováděla a hlavně za to, co mu naposledy udělala. Je odhodlaný se pomstít i za cenu toho, že by to měli odnést ti, které dřív považoval za přátelé. A stejně jako Sasukeho, i jeho začala postupem času pronásledovat myšlenka na udržení klanu. Přece jenom klan Uzumaki byl dříve také velmi vážený a silný, s několika mocnými technikami. A mezi jeho poslední přeživší patří také Karin a Nagato... Jak tohle všechno dopadne? Dočká se svojí pomsty a rozšíření klanu? A co Sasuke? Bude celou dobu stát věrně po jeho boku, nebo ho jeho počínající šílenství odradí a postaví se proti němu?
Pro koho: Spousta z vás si přála pokračování, ale Mona5876 si o ni napsala jako o povídku na přání, takže je věnována hlavně tobě :)
Pár slov: Pokud se vám minulá povídka zdála temná, trochu psycho a dramatická, můžete se těšit na její pokračování, které bude ve stejném, ne-li vyšším duchu ;)