Název: Pod rouškou mafie 4: Cesty osudu
Stav: Rozepsané (děj vymyšlen)
Vydávání: ?Hlavní pár: MadaNaru
Vedlejší pár: ItaDei, HidaSasoHlavní postavy: Naruto, Madara, Itachi, Deidara, Hidan, Sasori, Fugaku, Sasuke, Hiruzen
Vedlejší postavy: Minaru, Obito, Shisui, Orochimaru, Kisame, Kakashi a dalšíSvět: Reálný - mafiánské prostředí
Žánr: Drama, romantika
Upozornění: Yaoi, krev, násilí, mučení, smrt, vulgární výrazy
Přístupnost: 18+Obsah: Cesty Naruta a Madary se momentálně rozdělili, ale tentokrát za to nemohl ani jeden. Nebo ano? Na Uzumakiho hlavu se snáší další rána nepříjemného a škodolibého osudu, přišel o rodiče a teď mu nejspíš někdo unesl jeho životní lásku. Jeho stejně jako ostatní členy Uchiha klanu a její mafie nyní čeká velmi obtížný a skoro nadliský úkol - vypátrat jejich šéfa, který zmizel téměř beze stopy. Kdo ho mohl unést? Co tím chce získat? A nejdůležitější otázka - Je Madara vůbec ještě naživu? Před Naruta je postupem času postaveno velmi těžké rozhodnutí, které je založeno na chvíli, kdy našel ukrytý zásnubní prstýnek. Převezme jako zcela nezkušený mafián do rukou otěže a postaví se do čela Uchiha mafie, aby tak zamezil možnému přebrání vlády nad Japonskem? Nebo jako zbabělec stáhne ocas, přenechá post Fugakovi a bude se užírat v depresích, protože všechny šance na záchranu jeho lásky mizí jako pára nad hrncem?
Pro koho: Povídka není pro nikoho jiného, než pro drahou AkaNoMajo, která se nemohla smířit s koncem této série a vydupala si její další pokračování.
Pár slov: Toto je již skutečně poslední pokračování této ságy, která vlastně neměla mít nikdy pokračování a měla být ukončena první knihou :D