Yoongi szemszöge:
Szerinted beszívott?
Az sem kizárt, de lehet csak ivott valamit.
A xanax is így hat, nem?És ehhez hasonlókat hallok a Taekook párostól ebéd közben. De egyszerűen nem tudok mit tenni. Annyira a rózsaszín köd van körülöttem, hogy minden szabad percemben Jimin édes pofija jut eszembe. Sőt van, hogy munka közben is.
Ez az egész nagyjából 3 hete bonyolódik, vagyis inkább alakul. Azóta már többször voltunk kávézni és egyszer még sétálni is elmentünk.
Viszont mostmár végre eljutottunk oda, hogy jövő héten semmi zárthelyi nem lesz neki, így el tudom vinni szombaton vacsorázni.- És amúgy vacsi után mi a terv? - kérdezte a salátát rágcsáló Tae.
- Úgy gondoltam megisszuk nálam azt a bort, amit tavaly kaptam tőletek szülinapomra.
- Áh...Szóval szexeltek. - ezt körülbelül úgy jelentette ki, mintha azt mondaná süt a nap..
- Drága Taehyung, kifejtenéd ezt nekem?
- Nagyon egyszerű - kezdett bele- Jimin nem bírja olyan jól a piát, mégis szeret sokat inni. Ha iszik sokkal bátrabb lesz és kezdeményezőbb.
- Ebben hasonlítotok. - tette hozzá kuncogva Jungkook, mire egy tarkón ütés volt a jutalma.
- A lényeg, hogy Jimin rád fog mászni, te meg Yoongi drága 3 éve nem voltál senkivel, szóval ebből csak szex lehet.
- Megyek veszek narancslevet. - ezzel a mondattal pedig elindultam vissza dolgozni egészen 4 óráig amikor is indultam az óvodába.
Ismételten csak az én drága szemem fénye és a barátnője ülnek a csoportszoba szőnyegen.
Mielőtt elindulhattam volna féléjük Hoseok félrehúzott.
- Szóval, hallottam szombaton randi. - vigyorgott rám, mint a tejbetök.
- Hari? - kérdeztem mire egy helyeslő bólintás volt a válasz.
- Elmondása szerint Jimin sikoltozva futott végig a házon miután elhívtad. - erre muszáj volt felkuncognom. Hogy lehet valaki ennyire édes?
- Figyi haver, senki nem vágyik ilyen beszélgetésre, de nem ártana kicsit..bemelegíteni a ,,nagy nap,, előtt?
- Mivan? - ezt mostmár egyáltalán nem értem.
- Hát tudod..te 3 éve nem voltál senkivel. És hát..szóval..emlékszel még, hogy kell?
- Ember én leütlek..
- Tudod, hogy értem. Az előjáték, a tágítás, amikor bet..
- STOP! - állítom meg mielőtt folytatná.
- Hidd el, egy kis felfrissítés nem árt. - veregette meg a vállam, majd a lányoknak szólt, hogy itt vagyok, ők pedig boldogan futottak hozzám.Miután mindenki hazáért és már kislányom is elaludt elkezdtem gondolkodni Hoseok szavain. Holnap lesz a vacsora és talán tényleg nem ártana felkészülni kicsit. Bár itt inkább a hálószobámra gondolok.
Le kéne cserélni az ágyneműt, az éjjeli szekrényre tenni pár gyertyát meg akkor nem ártana venni síkosítót..Na akkor holnap 1-re viszem anyukékhoz Yoonji-t.
Onnan szabadulok kb 3-kor.
Az étterembe 6.30-ra megyünk, Jiminért pedig 6-ra megyek.
Fél 6-kor el kell kezdenem készülődni, ami azt jelenti..- Kb 2 órám lesz mindenre.
YOU ARE READING
Óvodai szerelem - Yoonmin
FanfictionMin Yoongi egy 24 éves édesapa, aki 6 éves kislányával éli mindennapjait. Monoton rutinját azonban egy új ismerős teljesen felborítja. ,, - Park Jimin, mit művelsz velem?"