🌳💖
Kampımız bitmişti şuan otobüsdeydik ama nedense jungkook benimle neredeyse hiç konuşmuyordu eve gittiğimiz zaman sorucaktım..
=================
Eve adım atmıştık tam konuşacağım sırada jungkook odaya girdi herhalde duş alıcaktı bende ardından odaya girdim kıyafetlerimi valizin içine yerleştirdim sonuçta ev bakıcaktık jungkook öyle söylemişti bana.. Sadece giyeceklerimi çıkartıp valizin üstüne büküp koydum... İçeri geçip oturdum jkun çıkmasını bekledim..
Jk çıkmıştı Bi 10 saniye göz göze geldik o hemen toparlanıp mutfağa gitti neden konuşmama izin vermiyorki...
Duş alıp bunları giydim saçımıda
at kuyruğu yaptım 👇🏻Mutfağa gittiğimde jungkook beni süzdü ve domatesi doğramaya devam etti damatesi doğrarken konuştu..
Jk:kısa dedi ben anlamaz gözlerle ona bakarken
Jk:kısa diyorum gidip pantolon falan giy dedi ben onu takmadan soru sordum
Yn:neden benle konuşmuyorsun kamptada konuşmadın otobüstede dedim o ses çıkarmadı
Yn:bişey mi yaptım hağ dedim yine ses çıkarmadı sofrayı kurmaya başladı gerçekten sinirleniyordum artık neden böyleki..
Jk:yemek hazır hadi otur dedi ciddimi cidden ben onla iletişim kurmaya çalışıyorum o ne diyor ya sabır o ramenini yerken ben hale ayakta ona bakıyordum..
Yn:iyimisin neden böyle davranıyorsun dedim ayaktayken o ramenini ağzında çiğneyip yuttu ve bana baktı..
Jk:neden acaba dedi naptımki yani bişey yapmadım bence tam ağzımı açıp sorucaktım ki ayağa kalkıp üzerime geldi doğal olarakda bende arkaya gidiyordum..
Jk:o taehyung mudur nedir neden ona sarıldın kamp günü oda sana sarıldı hemde belinden diyip belimden tutup kendine çekti..
Yn:kaybolduğumuz zaman çok korkmuş o yüzden sarıldım dedim ama onun yüzüne bakmıyordum daha doğrusu bakamıyordum çünkü çok yakındık..
Jk:bana bak dedi bende ona baktım kafasını dahada yaklaştırdı ve alnını Alnıma koydu
Jk:onla takılma tamammı dedi bende
Yn:nedenki sadece sarıldığımız içinmi dedim oda beni kendine dahada bastırarak konuştu.
Jk:sana bakışları çok kötü dedi hadi ama onun sevgilisi var bana neden baksınki dimi..
Yn:taenin sevgilisi var zaten o gün sarıldığımız zaman hemen ayrıldı sevgilim kızar diye dedim oda gülümseyerek dudağımı öptü ve geri çekildi
Ellerini belimden çekti bende rahat bir nefes aldım..
=~=~=~=~=~=~=~=~=~=
Yemeğimizi yemiştik bulaşıkları toplayıp oturduk oturduğumuz zaman hemen konuştum..
Yn:jungkook sen dedin ya beraber sana ev Bakarız diye dedim oda bana
Jk:beraber başka eve taşınalım burası tekin değil dedi ben tam hayır diyeceğim sırada beni kendine çekip sarıldı..
Jk:şimdi boşver onu sen,
ben hal ederim dedi bende gülümseyerek beline sarıldımAkşam~
Jk:......
İyi okumalar
🍫❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk
FanfictionYeni okulumda hayatımın değişebileceğini nereden bilebilirdimki.. Lanet olsun bir güne daha.. 🍂