🍭💖
Jkla 4 yıldır çıkıyoruz ve 2 ay önce nişanlanmıştık ben okulumu bitirdim üniversiteyide bitirmiştim bende jk gibi öğretmen olmuştum ama kimya öğretmeni olmuştum..
Bu 4 yıl içerisinde çok değişiklik olmuştu jka tehdit savuran adam yoongi yani abim çıkmıştı onu karşıma alıp herşeyi söylemiştim sürtük olmadığımı.. bana inanmamıştı ama jkta anlattı oda bizi dinledikten sonra bize hak vermişti aramız iyi şuan eskisi gibiyiz..
Annem ve babama gelirsek onlar hala benim sürtük olduğumu düşünüyorlar kaç defa abimle gidip anlatmaya çalışsakda bizi sürekli kovuyordu onun için bizde direnmeyi bıraktık onlar bilmesede olurdu zaten beni sevip önemseselerdi beni dinleyip anlamaya çalışırlardı..
Taehyung evlenmişti hatta karısı şuan hamile çok hızlı bu çocuk.. bize geldikleri zaman sürekli 5 çocuk yapıcaz yapıcaz diyip duruyor Bi keresinde boynuna yapışmıştım sus yeter artık diye çünkü o böyle konuşunca jkta evlenmek istiyor ve çocuk yapmak istiyordu..
Min ji çocukluk arkadasım beni sırtımdan vuran o gün barda sarhoş olduğu için Bi ilişkiye girmiş ve hamile kalmış bunun için benle konuşmuyormuş o hamile kaldığı adamla evlenmiş Bi kısmen zoraki evlilik gibi bişey olmuş ve şuan birbirlerini çok seviyolar adamın adı PARK JİMİN şuan benle konuşuyor hatta neredeyse her defasında özür diliyordu Bi kızı olmuş çok tatlıydı..
Jkun dedesi vefat etmişti gerçekten zor zamanlar geçirdi ama o dönemleri hep birlikte atlatmıştık..
Abime ne kadar kız bulsamda hiç birini beğenmiyordu neymiş bu çok renkli giyinmiş bu çok gülüyor bu salak duruyormuş bir sürü bahane sunuyordu kendisi gibi biriyle evlenmek istiyordu
Uykuyı seven, havalı, soğuk kanlı birisi kusura bakmasın ama öyle birisini NAH bulur..Jkun ailesi beni gerçekten kızları gibi seviyordu bazen jku yok sayıyorlar ve bu duruma jk çok sinirleniyor ve trip atıyordu bu halleri çok tatlı oluyordu..
5 ay sonra~
Jkla evlenmiştik 1 ay olmuştu sürekli ısrarla çocuk istiyordu ama daha çok erkendi sürekli taeyi söylüyordu çünkü tae 2. Çocuk yapıcaz diye hava atmıştı bu jkta bende ikiz yapıcam görürsün diye iddiaya girmişti olan bana olucaktı ama umursamıyordu..
2 ay sonra~
Evet aptal, salak, mal jk dediğini yapmıştı ve ben ikize hamile kalmıştım 1 aylıktı daha ama ikiz olduğu için karnım hafifte olsa şişti 1 kız ve 1 erkekti..
10 ay sonra~
Mutlu bir aileyiz desem yalan olurdu iki çocukta ağlıyordu ikimizde güldürmeye çalışıyorduk ama daha beter ağlıyolardı bu salak jkta ağlamaya başladı susun diye bende üçüne mal mal bakıyordum ağlamaları şiddetlendikçe jkun ağlamasıda şiddetleniyordu ben en son dayanamadım ve bağırdım..
Yn:SUSUN LAN YETER KES SESİNİ JK SEN YAPTIN BUNLARI diye bağırınca üçüde susmuştu jk bana sulu gözlerle bakarken çocuklar gülmeye başladı onlar gülünce bende güldüm jkta onlara baktı ve konuştu..
Jk:eşekler başta niye susmadınız bende ağladım o kadar diyip göz yaşlarını sildi ve çocuklarla ilgilenmeye başladı bende yanına gittim ve bende ilgilendim..
Veeee mutlu soon
⚓
İyi okumalar
🍩🐨(Konser yarın heyecanlımısınız..)
🧁🍪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk
FanfictionYeni okulumda hayatımın değişebileceğini nereden bilebilirdimki.. Lanet olsun bir güne daha.. 🍂