19.bölüm

6.7K 206 47
                                    

🦢🍭

Sabah~

Sabah gözlerimi açtığımda yine jungkookun üstündeyim onu uyandırmadan ayağa kalktım kesin boynu tutulmuştur..

Üstümdeki ceketi çıkarıp jungkookun üzerine örttüm etrafta biraz dolaşıcaktım belki bişey bulurum ümidiyle..

Arıyordum ama yoktu tabiki fazla uzakta aramadım jungkooku görebiliyorum..

Bende tekrar jungkookun yanına gidip oturdum aslında batmıyordu bacaklarıma bişey boş yere jungkookun kucağına oturmuşum.. Ahh neyse

^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Yn:neden hala bizi bulmadılarki dedim bay jeona şuan saat kesin öğlene geliyordu.

Jk:bilmem ama ümidini kesme bizi burda bırakıp gidicek değiller ya dedi bende kafamı salladım tekrardan jungkook kollarını bana sardı ve saçımı öptü..

Jk:rahat ol elbet bulucaklar dedi ve benim karnım yine ve yine gurladı jungkook güldü o gülünce bende istem dışı güldüm..

Biz birbirimize mal mal gülerken hala.
birisi bağırdı

X:jungkook hocam Yn neredesiniz diye seslendi biz aynı anda kalktık ve sesin geldiği yere gittik x hocasıydı çok endişeli görünüyordu.. Bizi kamp alanına gelene kadar azarlamıştı özellikle jungkooku ben daha küçükmüşüm o yüzden pek üstüme gelmedi..

Kamp alanına gelmiştik şükür çekmiştim resmen..

X:çabuk gidin üstünüzü değiştirin dedi

ilk başta jungkook değişip çadırdan çıktı bende çadıra girip bunları giydim çünkü bizim kızlarda şort giymişti zaten onlar giymemiş olsa bile ben yine şort giyecektim.. 👇🏻

Hocalar bize spor yaptırdı koşu falan insan neden koşu yaptırır zaten burada duş alacak yer yok birde bizi terletiyolardı salaklar herhalde bu salak kelimesi jungkook içinde geçerli çünkü x hoca ve kendisi almıştı bu kararı kendileri Bi kenara otu...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hocalar bize spor yaptırdı koşu falan insan neden koşu yaptırır zaten burada duş alacak yer yok birde bizi terletiyolardı salaklar herhalde bu salak kelimesi jungkook içinde geçerli çünkü x hoca ve kendisi almıştı bu kararı kendileri Bi kenara oturup bizi izlediler sadece şuan oturuyorduk sınıfça tae yanıma geldi neredeyse onunla kampa geldimizden beri fazla konuşmamıştık..

Th:çok korktum biliyomusun kaybolduğun zaman dedi gülümsedim en içten gülümsememi sundum..

Yn:oy sen benim için üzüldünmü yanağını sıktım ve kafasına sarıldım oda ilk başta kıkırdayıp daha sonra ellerini belime doladı ama sonra hemen ayrıldı..

Th:sevgilim kızar dedi ve güldü bende gülerek

Yn:sevgilimi yaptın 2 günden dedim oda gülerek başını salladı bende sırtını patpatlayarak

Yn:hayırlı olsun dedim aslında bende söylemek isterdim bay jeon sevgilim diye ama nerdee

Kamp bittiğinde~

.......

İyi okumalar
🍭💖
İnternet sıkıntım vardı şimdi haloldu özür dilerim herkesten~

Öğretmenim jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin