🥗Alın salata yiyin o eritin göbekleri jfmdjfj
Sabah~
Sabah uyandığımda bay jeon resmen kollarını bana dolamıştı ahtopot gibi aynı bu şekil 👇🏻
İlk başta yüzümü ona döndüm ve 5 dakika boyunca yüzünü inceledim bir anda iç sesim konuştu
Lan hocan senin o dedi haklıydı bende yavaş hamlelerle ondan kurtulmaya çalışıyordum..
Jungkookdan~
Yn benden kurtulmaya çalışıyordu o şuan beni uyuyo olarak biliyo ama uyumuyorum o akşam uyuduğunda titremişti bende ona sarıldım tabi üstüne o kadar kısa giyinirse.. gerçi ben onun hiç uzun giyindiğini görmedimki..
Neyse o az daha benim kollarımdan kurtuluyorduki bende kendime çekmemle dudaklarımız birbirine değdi o kafasını bir anda kalkdırdı şahsen üzüldüm bende ellerimi serbest bıraktım az daha sarılsaydım anlardı o yüzden ama ben onu hiç bırakmak istemiyordum... Bi 10 dk sonra tam uykuya dalacağım sırada..
Yn beni dürdütükledi..
Yn:bay jeon saat 10a gelmek üzere herkes toplanmaya başladı dedi bende uykudan yeni uyanmış gibi başımı salladım o arkasını dönmüştü boynuna krem sürüyordu..
Akşamki olayda anlamıştım o piç kurusu yne tecavüz etmeye çalışmış belli artık nasıl kızın boynunu öptüyse mosmor onu oracıkta öldürmek geldi içimde ama etrafta öğrenciler vardı yanlış anlarlar diye kendimi zor tutmuştum..
Oturur pozisyona geldim o daha krem sürmeye çalışıyordu hafif tabessüm edip üstümdeki kazağı çıkardım sonra pijamamı çıkardım eşofmanımı giydim Yn arkasına döndü..
Yn:bay jeon dedi ve benim üstsüz olduğumu görüp geri arkasını döndü bu haline sadece kıkırdamıştım bende konuştum..
Jk:söyle Yn dedim bende..
Yn:boynuma kremi süremiyordum sürermisiniz diyecektim bu arada bay jeon çık deseydiniz çıkardım dedi belki ben çıkmanı istemiyorum o giydiğiyle gerçekten çıkmayı düşünmüyordu drğilmi..
Jk:tamam bak bana dedim oda bana baktı ama ben hala tişört giymemiştim konuşmasına izin vermeden kremi alıp boynuna sürmeye başladım gözlerini sürekli kaçırıyordu yere bakamıyordu çünkü üstüm yoktu tavana baksa dikkat çekerdi Bi sağa bir solo bakıyordu gözlerimiz denk geldiğinde kaçırıyordu ve bu hali çok sevimliydi..
Jk:al bakalım bitti bu arada üstüne rahat kıyafet giy yürüyüşe çıkıcaz dedim oda kafa salladı bende tişörtümü giyip ceketimi elime alıp çıktım..
Ynden~
Sabah ki olaydan sonra bay jeon un yüzüne bakamıyorum allahtan uyuyordu yoksa nasıl açıklicaktım hemen toparlanıp çantamdan bunları çıkarıp giydim 👇🏻
İçimden inşallah diğer kuzlarda böyle giynimiştir diye geçiriyordum çünkü bundan başka yanımda rahat kıyafet yoktu olsa nolurduki diğerliride bunun gibiydi hepsi açık saçık en yakın zamanda kendine kspslı kıyafetler alıcam..
Çıktığımda kızlara baktığımda starplez giyen vardı bide kendi üstüme baktım sevinmiştim en azından bu seferlik aralarından en kapalı kıyafet benimki duruyordu..
Herkes sıraya geçti ve grup halinde yürümeye başladık bir süre sonra durduk ve hoca konuştu..
X:herkes eşlerinin yanına geçsin dedi bende bay jeon un yanına geçtim bir yanımda bay jeon bir yanımda jimin denen çocuk vardı taeye baktığımda eşiyle iyi anlaşıyordu keşke taeyle olsaydım o zaman çok eğlenirdim diye içimden geçirdim bir anda bay jeon yüzünü bana döndü sanki aklımı okumuş gibi bende onun yüzüne bakarak tebessüm ettim oda gülüp öğrencileri kontrol etmeye başladı.. Neydi bu şimdi..
X:herkes kendi eşleriyle keşif yapsın elinde kutu belirdi ne ara aldı lan demeye kalmadan kutudan telsiz çıkardı ve dağıtarak konuştu..
X:artık kendi ayaklarınızın üstünde durmayı öğrenin kaybolursanız elinizdeki telsiz sayesinde sizleri buluruz telsizi yanındaki kırmızı tuşa basılı tutup konuştuğunuzda sesiniz hepimize gelecek o yüzden endişelenmeyin dedi ve herkes ormanın içine doğru yürüdü..
bay jeon da yürümeye başladığında sadece onu takip ediyordum sorduğu sorulara "aynen, tamam, peki, anladım, tesekkürler" diyerek kısa cevaplar verdim bay jeon bir anda duraksadı tabi ben başım yere eğik olduğu için duraksadığını fark etmeden arkasına çarptım ben ağh derken bay jeon büyük bir iç çekerek konuştu..
Jk:........
İyi okumalar
🐨🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim jjk
FanfictionYeni okulumda hayatımın değişebileceğini nereden bilebilirdimki.. Lanet olsun bir güne daha.. 🍂