21.bölüm

6.8K 199 108
                                    

🌈💖

Jungkookdan~

Jk:yn.... Yn hey eğilip baktığımda Yn omzumda uyuya kalmıştı akşama kadar oturmuştuk resmen..

Onu hemen kucağıma alıp yatağa yatırdım eteği açılmıştı hemen kapattım neden bu kız pantolon giymiyorki onu uyandırmadan üstünü değiştirsem sapık durumuna düşerim o yüzden en iyisi uyandırmaktı..

******************

Uyandırmıştım şuan kapıda bekliyorum.. kapıyı tıklattım ama ses gelmedi tekrar tıklattım yine ses yoktu bende kapıyı aralayıp baktım giyinmişti yanına gidip baktığımda ters giyinmişti ben gülerken onun üstünü örttüm ve kendi pijamamı giyip yanına uzandım..

Yatağı 5 dk boyunca turladım ama uyuyamamıştım yne baktım o uyuyordu bende onu nazikçe kendime çektim ve sarıldım oda Bana sarılmıştı istemsizce gülümsedim ve saçına öpücük kondurdum..

Ve kendimi ynin kokusuna bırakarak uykuya daldım..

Sabah~

Sabah gözlerimi açtığımda Yn kollarımdaydı kafasını gögsümün ortasına yerleştirmişti şuan kalbim çıkacak gibi atıyordu..

Yn yavaş yavaş gözlerini açıyordu bende hemen gözlerimi kapattım ve daha yeni fark ediyorum ynin kolunun üstüne yatmışım ama oda benim kolumun üstüne yatmıştı..

Yn saçımla oynuyordu gülümsemek istiyordum ama uyumadığımı anlamasın diye gülümseyemiyordum..

En sonda saçımın üstünü öptü ve yanağımı öptü..

Bende sanki yeni uyanmış gibi gözlerimi yavaş yavaş açıyordum..

Açıp ona baktım gülüyordu bende gülüp konuştum..

Jk:ben kahvaltı hazirim sende giyin gel ev bakmaya gidelim dedim oda kafa salladı tam kalkıcaktımki tekrar konuştum

Jk:ama sakın ters giyinme tamammı dedim oda bana anlamaz gözlerle bakıyordu bende üstünü işaret ettim o bakınca utanmışçasına yüzünü gizlemeye çalıştı bende saçını öpüp

Jk:çabuk hazırlan dedim ve güldüm oda gülmüştü odadan çıkıp kahvaltı hazırlamaya başladım..

Ynden~

Jungkook öyle diyince çok ıtanmıştım neden sanki dün ters giydim ki ama insan uykulu olunca işte naptığını bilmiyordu..

Elimi yüzümü yıkadım ve üstüme şunları giydim 👇🏻

Elimi yüzümü yıkadım ve üstüme şunları giydim 👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımıda açık bıraktım..

Mutfağa gittiğimde jk yine kahvaltı hazırlamıştı gülümsediğimde jkta gülümsedi üstümü süzdüğünde gülümsemesi gitmişti

Jk:yn ben seni hiç pantolonlu görmedim bugün pantolon giysen diyorum hağ hem bugün ev bakmaya gidicez dedi aslında bende kendimi hiç pantolonlu görmedim neredeyse.. ne diycem şimdi..

Yn:aslına bakarsan bende kendimi hiç pantolonlu görmedim  dediğim an gözleri kocaman açıldı

Jk:ne nasıl görmedin giydiğin zaman aynayamı bakmadın dediği an gülmüştüm ne alaka ya

Yn:hayır babam bana pantolon giydirmiyordu o yüzden.. benim hiç pantolonum yok dedim oda bana hemen

Jk:tamam o zaman bugün alışverişte yapıyoruz dedi

Yn:gerek yok aslında hem ben pantolon giymeye pek alışkın değilim giysemde rahat edemem o yüz- daha lafımı bitirmeden beni çekiştirerek sandalyeye oturtup konuştu

Jk:giyiceksin birisi senin bacağına baktığı zaman katilmi oluyum heğ dedi ve dudağıma öpücük kondurdu bende gülmüştüm Bi yandan kıskanması hoşuma gitti ama Bi yandanda giydiğim kıyafete karışıyordu bu pek hoşuma gitmemişti her neyse..

$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ev tutmuştuk iki katlı bir ev..

meğersem jkun şirketi varmış aslında onun değil babasının şirketi herneyse işte ikisinin..

Pantolonda almıştık 5-6 tane bitek pantolon çünkü bir sürü tişörtüm vardı onlarla kombinlerdim..

Ev👇🏻

(Yada siz istediğiniz gibi hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yada siz istediğiniz gibi hayal edin..)

4 yıl sonra ~

......

Final yapmayı düşünüyorum başka hikayeye başlicam..

~İyi okumalar~
💝🌺

Öğretmenim jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin