Ben zaten karakterleri tanıyorum, okumama gerek yok diyip geçmeyin. Karakterlerin eski hayatlarindan ve yeni karakterlerden bahsediyor bu bölüm.
EGE: -517 yaşında, melez(yarı vampir yarı kurtadam)- Luce'nin beş yüz yıllık arkadaşı. Şu ana kadar normal bir arkadaş olmadığını anlamışsınızdır. Aralarındaki bağ çok farklı. Birbirlerini sadece bir arkadaştan daha çok seviyorlar. Ama bir sevgili gibi de sevmiyorlar. Şu Ege nin melez olma meselesini açıklıyım.
Kader melekleri(ölüm melekleri veya kara kader melekleri olarak da bahsettim) Luce nin düşmanı. Bu yüzden Luce nin etrafındakilere zarar veriyorlar. Ege eskiden sadece bir kurtadamdı. Onu da öldürüyorlardı neredeyse. Luce buna izin vermeyerek onu ısırdı ve biraz da büyü yardımıyla(çünkü bir vampir kurtadamı sadece ısırırsa melez olmaz) onu melez haline getirdi. Bu olaydan önce ise Ege nin kabusunda olduğu gibi Ege'nin ailesiyle birlikte evi yandı. Luce burada da Ege yi kurtardı. Ege her tehlikedeyken Luce nin bundan haberi olması tuhaf bir durum. Öyle değil mi?! (Sean O'Donnell)
Can: -2566 yaşında,büyücü,şekil değiştiren-Luce nin ondan birkaç yaş büyük abisi. Neden kardeşlerden biri Luce(yabancı isim) diğeri Can(Türk ismi) diye soran olmadı. Şaşırdım. Neyse. Luce çok güçlüydü ve doğada böyle bir gücü karanlık melekler istemiyordu. Bu yüzden Luce nin ailesinin olduğu evi ateşe verdiler. Şans eseri Can dışarıdaydı ve yanmadı. Luce ise yanmıyor(neden diye sormayın Teen Wolf ta öyleydi). Yangından Luce sağ çıktı ama ailesi ölmüştü. Can ve Luce hayatta kaldılar.Can da Luce gibi ölümsüz. Aileleri Can a vampir özelliklerinden bunu verdiler. Aileleri çok güçlü büyücülerdi. (Luke Hemmings)
Yiğit: -1023 yaşında,vampir- Luce nin en az bin yıllık arkadaşı. Onu vampire Luce dönüştürmedi. Yaşı 23 değil yani yanlış anlaşılmasın. Luce nin çok çok çok çok yakın arkadaşı. Luce yi kardeşi gibi görüyor. Yiğitin ailesi hakkında trajik bir hikaye yok. Yaşlanıp ecelleriyle öldüler. (Paul Wesley)
Mert:-18 yaşında- Luce nin ölen sevgilisi. Ölüm meleklerinin öldürdüğü başka biri. Ailesi Mert öldükten sonra Luce den nefret etmeye başladılar.(Cameron Dallas)
Justin:-...yaşını şimdi söylemicem- Kantindeki gıcık çocuk. Partideki gıcık çocuk. Her yerden tam zamanında çıkan çocuk. Ileride daha çok göreceğimiz kişi. (Vini Uehara)
Emily:-156 yaşında- Ileride Luce nin iş arkadaşı olucak. (Iga Wysocka)
LUCE-2563- Iki çok güçlü büyücünün kızı. Ailesi, güçleri içine çekebilen çok nadir bir özelliği olduğunu farkediyor ve onu eğitiyorlar. Istediği yaratığın gücünü kendine yansıtabiliyor. Ailesi büyük uğraş verip bu gücün küçük bir kısmını Can'a aktarıp onun da vampir ve şekil değiştiren özelliği taşımasını sağlıyorlar. Luce'nin bu kadar güçlerinin sırrı bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Vampir (Teen Wolf fanfic)
FanfictionParmağını şıklattığı anda istediği her şeye sahip olabilicek bir kız liseye gitmeye karar verirse ne olur. Alışkın olduğumuz teen wolf seneryosuna aykırı şeylerin olduğu, yeni kişilerin ve yaratıkların eklediği bir hikaye. Kurtadamlar, Vampirler, Ca...