839 133 121
                                    

ruhları mühürlendi dudaklarıyla
_______________________

O gece fırtınalı gecenin sonuydu. Rüzgar çok soğuktu. Gözlüklü genç rüzgar yüzünden uçuşan saçlarını düşünmeden hızla adımlıyordu.

Her adımında kalbi daha da telaşla çırpınıyordu. Çırpınışlarım tek bir nedeni vardı; Edgar Allan Poe.

Sanki yıllardır yürüyormuş gibi uzun olan o yolun sonunda ulaşmıştı gitmek istediği yere. Gözlüklerini düzeltip etrafa baktı.

'Poe!' yüksek çıkan sesiyle bağırdı etrafa bakarken. Kahveleri bir süre daha dolaştı karanlık sokakta.

Aniden durdu. Gözleri açıldı öylece. Karşısındaki sahne karşısında ne yapacağını bilemedi. İçine titreme girdi. Üşüdüğünü anladı. Kalbine kadar işlemişti soğukluk.

Yerde kanlar içinden uzanan gence doğru koşmaya başladı. Yanında çöküp küçük elleriyle kafasından tuttu ve dizleri üzerine koydu. Yandaki silahı fark edip gözlerini kaçırdı; 357 magnum

'Poe? Poe beni duyuyor musun? Lütfen aç şu gözlerini! Lanet olsun!' gözlerinden durmaksızın akan yaşlar kucağında gencin yüzüne düşüyordu. Aniden bir kıpırdama hissettiğinde hafif gülümsemeden edememişti gözlüklü genç.

'Ranpo..' zorlukla çıkan kelimeler üzerine gözlerini kıstı Poe. Acı yüzünden uyuşmuştu bedeni.

'Üşüyorum Ranpo..' Poe'nin sözleri ok gibi saplandı Ranpo'nun kalbine. Ne yapacağını bilmiyordu.

'Poe, biraz daha dayan. Lütfen..' Ranpo çaresizce dudakları arasından döktü kelimeleri.

Kucağındaki gencin hafif beyazlamış yüzü o kadar güzeldi ki.. Ruhu ölüyordu. Söylediği şeyler gerçekleşiyordu...

'Seni seviyorum, Ranpo.' ve son sözler duyuldu o gece. Siyah kana bulanan parmaklar bu defa kırmızı kana bulanmıştı.

'Hayır! Hayır! Poe!' hıçkırıkları daha da atarken Ranpo kucağındaki gence kollarını sardı. Küçük elleriyle Poe'nin yüzünden tuttu. 'Ben de seni seviyorum, Poe...' son sözlerini söyledi Ranpo.

Yaklaştı ve kucağındaki soğuk beyazlamış dudakları ısıtmak için kendi dudaklarını bastırdı. Hiçbir şey olmadı. Tanrının yarattığı ruhu diriltemedi tekrardan.

O gece son geceydi. Son defa gördüler birbirilerini iki genç. Ama ilk defa ruhlarını mühürlediler dudaklarıyla.

'Ben kaybettim.. Sen kazandın Poe..'

'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
orphic¦ranpoeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin