ölüler dirilmez. ama ben seni baştan yaratacağım. tanrının yarattığından daha kusursuz olacak ruhun
__________________________"Ne demek Edgar Allan Poe diye birini tanımıyorsunuz?!" şaşkınlıkla açılan kahveleri karşısındaki polise bakıyordu.
"Bay Ranpo, Poe diye birinin dosyası yok bizde ve öyle birini tanımıyorum. Tanısam zaten size söylerim." polis sözleri üzerine arkasını dönmüş ve gitmişti.
Hala polisin arkasıyla bakan Ranpo şapkasını gözlerine kadar çekip bir süre yere vakmış sonra sırıtmaya başlamıştı. Poe.. Bu bir oyun mu gerçekten?
Kendi kendine düşünürken ellerini cebine koymuş ve karakoldan çıkmıştı Ranpo. Yoldaki kaldırım taşlarını izleyerek yürüyordu. Ruhu ölen genç. Beni seviyor. Peki neden bunu yüzüme söylemiyor. Bir şey mi oldu? Ben mi bir şey yaptım ona? Gençliğimizde olan kapışma yüzünden mi?
Sorular onun kafasını karıştırırken gideceği yere çoktan varmıştı bile. Kafasın kaldırıp önündeki manzaraya baktı. "Televizyonda gördüğüm yer. 'Olay' yeri."
Bir kaç adım daha attı öne doğru. Etrafa baktı dikktalice. Eğildi ve taşların üzerindeki kırmızı sıvıya baktı. "Kan mı?" sıvıya dokunmak isterken telefonu titredi. Hızla telefonunu aldı ve mesaja baktı.
_____________________053** : Oyun olduğunu anladın değil mi?
Evet, o kadarını çözdüm. : Ranpo
053** : Peki katili buldun mu?
Hayır. : Ranpo
Ama bulacağım. : Ranpo
053** : Seni izliyorum.
| görüldü 21.00
______________________Şapkalı kafasını kaldırmış etrafa baktı genç kahveleriyle. Neredeydi? Gerçekten izliyor muydu?
______________________053** : Beni bulamazsın. Etrafa bakıp durma o kadar.
Karşıma ne zaman
çıkacaksın? : Ranpo053** : Sen katili bulduktan sonra.
Katil var mı? : Ranpo
053** : Eğer bir kurban varsa, katilde vardır değil mi Ranpo?
O zaman katili
bulmam gerek... : Ranpo053** : Katili bulacağına eminim. Ama ölüyü geri dönderemezsin.
Eğer istersem bir ruhu yeniden yaratacak kadar güçlü
biri olabilirim. : Ranpo053** : Katili bulduktan sonra seni bekliyor olacağım.
053** : Ruhumun yeniden yaratılmasına ihtiyacı var.
Bekle beni, Poe. Ruhunu öyle yaratacağım ki Tanrı bile şaşkınlığa uğrayacak. : Ranpo
23.00 görüldü |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orphic¦ranpoe
Hayran Kurgu- bembeyaz ruhunu mühürleyeceğim. - αsla kirlenmesine izin vermezken sen nasıl ruhunu kırmızıyla kirletirsin?! 24.01.2020