Deniz polislere durumu anlatmıştı. Kamera kayıtlarını polislere teslim etmişti.
Polis; Bak Cemre bunu sana kimin yaptığını bulmamız gerekiyor. Bu yüzden eğer şüphelendiğin biri varsa yada gördüğün falan bize söyle ki bulması daha kolay olsun.
Cemre; Hayır yok kimseden şüpheleniyorum.
Deniz; Cemre polis bey her şeyi söyleyin dedi. Söylesene kimden şüphelendiğimizi.
Cemre; Denizcim biz kimseden şüphelenmiyoruz.
Cemre alttan Deniz'in elini sıkar sus anlamında.
Deniz; Tamam.
Polis; Anlamadım ne dedin?
Deniz; Yok abi size demedim. Bizim şüphelendiğimiz biri yok gidebilir miyiz artık?
Polis; Tabi gidebilirsiniz. Biz size haber vericez zaten. Ha bu arada Cemre'yi kaçıranlar polise haber verdiğinizi duyarsa size zarar verebilirler. Bu yüzden sizinle gezecek bir koruma ayarladım size. Siz nereye giderseniz oraya gelicek. Bide şu suçlular yakalanana kadar Cemre'yi tek bırakma Denizcim.
Deniz; Tamam
Polis; Hiç bir dakika yalnız kalmayacak tamam mı?
Deniz; Tamam bende o iş merak etmeyin siz.
Polis; Tamam o zaman iyi günler size. Biz konula ilgili sizi bilgilendiricez.
Cemre; Tamam abi biz gidelim o zaman.
Cemre ve Deniz beraber dışarı çıkarlar. Deniz bağırmaya başlar...
Deniz; Niye söylemedin Ceren'den şüphelendiğimizi.
Cemre; Söylemek istemedim çünkü. Lütfen artık üstüne gelme. İyi değilim ben.
Deniz; Tamam özür dilerim.
Cemre; Gidelim mi?
Deniz; Tamam hadi gel
Deniz yine Cemre'nin elini tutar ve beraber yürürler
Deniz Cemre'yi eve bırakır. Onu yalnız bırakmaması gerektiği için kapının önünde bekler. Akşam olur hava kararırCemre cama çıkar. Deniz'in hala orada olduğunu görünce çok şaşırır.
Cemre; Deniz git artık bak çok geç oldu hem hava soğudu da üşütüp hasta olacaksın.
Deniz; Bana bir şey olmaz asıl sen gir içeri hadi.
Cemre; Bari içeri gel hava çok soğuk.
Deniz; Gerek yok sen rahat ol iyi böyle hadi gir içeri ya.
Cemre içeri girer ve hemen annesi Banu Hanımın yanına gider.
Cemre; Anne Deniz hala kapıda bekliyor bir şey de şuna ne evine gidiyor.
Banu Hanım; Dur ben halledicem.
Banu Hanım dışarı çıkar. Deniz'e bağırır
Banu Hanım; Deniz gel buraya bakayım.
Deniz; Efendim Banu Teyzecim
Banu Hanım; Hadi gel içeri
Deniz; Gerek yok ya ben böyle iyiyim.
Banu Hanım; Ya içeri gir ya da evine senin kararın.
Deniz; Tamam o zaman ben geliyim.
Deniz içeri girer...