Helllloooo kuzular. Size güzel bir kurgu ile geldiğimi umuyorum.. Başlama tarihi alalımmm:D
Flashback-
''Hadi Ayevi lütfen gir şu yayına.'' Damla, Can yayın açtığından beri yayınına girmem için beni ikna etmeye çalışıyordu. Çünkü kendisi girmeye utanıyordu.
Can benim çocukluk arkadaşımdı. Lise başlayana kadar aynı okulda okumuştuk. Tabi o benden 1 dönem büyüktü. Daha sonrasında biz İzmir'e taşınınca da Damla en yakın arkadaşım olmuştu.
Bundan 6 ay önce de Can'ın yayınına girdiğimizde ona aşık olmuştu. Şimdi flörtlerdi ve Damla ona rağmen yayınına girmeye utanıyordu.
''Al Damla al giriyorum.'' Can'ın yayın yaptığını bildiren bildirime tıklayıp yayının gelmesini bekledim.
Hassiktir...
Arkada gitar çalıp şarkı söyleyen çocukta kimdi. Ben nasıl daha önce onu görmemiştim.
''Ayevi yayın kapandı neye bakıyorsun?''
Flashback son-
Aklıma onu nasıl gördüğüm gelmişti. İyi ki Damla o gün yayına girmeye zorlamıştı. Sonrasında Can'ın her yayınını izlemiş bundan 4-5 ay önce de Can'a anlatmıştım.
Ege'nin soğuk birisi olduğunu öğrenmiş olsam da pes etmemiş uzaktan hissettirmeden sevmiştim onu. Bu süreçte üniversite sınavı bitmiş ve sonuçlanmıştı. Ben Ege gibi Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesin de mimarlık bölümünü kazanmıştım.
Can ve Damla bu zaman içerisinde sevgili olmuşlardı. Damla aynı üniversitede iç mimarlık bölümünü kazanmıştı. Can'da aynı üniversite de sinema ve televizyon bölümünde okuyordu.
Seçtiğimiz üniversitenin sevdiklerimizle ilgisi yoktu. Hayallerimiz zaten Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nde okumaktı. Ege'nin benimle aynı bölümde olması tamamen tesadüftü. Ama neyse ki benden 1 dönem büyüktü. Can'ın Damla'dan olduğu gibi. Derslerimiz ortak olmayacaktı bildiğim kadarıyla.
Düşüncelerden sıyrılırken Can'ın attığı numarayı son kez kontrol ettim ve çift hat takılabilen telefonumdan Ege'ye yazmak için aldığım hatta geçiş yaptım.
Numaradan yazma kararı almıştım çünkü instagram mesajlarına asla bakmamıştı...
Konunun da nasıl başladığının da açıkladığı bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Karakterleri size instagram postu şeklinde göstereceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYEVİ //Texting
ChickLitBu hikaye Ayevi'nin hikayesi.. Sadece canlı yayından gördüğü ve arkadaşının ona anlattığı kadarıyla bildiği ondan 480 km uzaklıktaki Ege Çakıl'a olan aşkı....