0.2

9 0 0
                                    

Hello öncelikle yine ben ve bu 3. bölüm :( daha önce yazmış olduğum kitaplarımı sildiğim için göremiyorsunuz ancak onlar uzun kitaplardı bu ise kısa bit texting zorlanacağımı biliyordum ama bu kadar değil. İyi okumalar.


''Nasıl fotoğrafımın  altına etiketlersin Can manyak mısın sen?'' Gördüğüm an deliye dönmüştüm. Nasıl fotoğrafımın altına etiketlerdi.

''İyi kankacım biz de Ege ve Giray'la oturuyoruz ama az mı bağırsan odada ki herkes duyacak yanii.'' Resmen dalga geçiyordu benimle götlek. Telefonu suratına kapatıp tekrar bildirimlerime girdim.

Lan takip etmişti ve ben bunu görmemiş miydim. Ayak ucumda yatakta oturan Damla'yı iterek çığırdım. ''Takip etmiş lan beni nasıl görmem.'' Damla telefonu elimden alıp şokla ekrana bakarken onunda beklemediğini biliyordum.

''Fotoğraflarını atmadan önce 50 kere kontrol etmen gerekiyor artık.'' Kafamı aşağı yukarı sallayıp mesajlar kısmına girdim.

0551*******: Günaydın Ege.

0551*******: Uyandın mı?

Tabi ki uyanmıştı ve ben bunu biliyordum. Ama onun bunu bilmesine gerek yoktu. İnstagramdan Ege'nin takibine geri dönüş yapıp hemen bildirimlerini açmıştım. Çünkü neden olmasındı.

Ege'm: Uyandım ve sende uzatmadan kim olduğunu söyleyip gidiyorsun.

Terbiyesiz ahlaksız onlar nasıl cümleler demek isterdi gönlüm ama işte diyemedik dayı.

0551*******: Olur mu öyle şey can parçam nasıl giderim senden.

0551*******: Düşüncesi bile korkunç.

Çevrimiçi olmaması bir nebze rahatlatırken arkama yaslandım. Evet cevap vermesi hoşuma gidiyordu fakat yazarken oldukça geriliyordum. Ya bir açık verirsem ya beni tanırsa ya beni istemezse diye.

"Damla sence beni ister mi? Beni sever mi?"

Damla içten gülümsemesiyle döndü bana.                    "Neden istemesin canımıniçi senden iyisini mi bulacak. Ayrıca istemezse sen daha iyisini bulursun."

Ona yok artık bakışlarımı gönderirken düşüncesi bile beni parçalayan şeyi hemen sildim aklımdan. Nasıl giderdim ondan nasıl bırakırdım onu. Bunca zaman ona alınmışken bütün hayatım o olmuşken.


               -@egeecakil yeni bir gönder paylaştı.-

                               9

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9.756 beğeni 0 yorum
@egeecakil kış gelmiş gibi giyinmek

-Bu gönder yorumlara kapatılmıştır.-

Ben Manu'ya aşığım arkadaşlar başkasını Ege yapamazdım yüreğim el vermezdi bir kere...

AYEVİ //TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin