Kapitola 7

29 8 12
                                    

Firepool vytřeštila oči a olízla Icelove ouško na utěšení. Ta zakvílela. Její sestra se k ní přitiskla a dovedla jí do prostředku tábora.
,,Strawberry byla dobrá léčitelka, která pomáhala kočkám s kašlem, rýmou či zranění několik úplňků. Byla už velmi stará, ale pořád neztrácela odvahu. I v posledních dnech ještě pomohla Grayshade a Tsunamiheart." Obě sestry uslyšeli hlas velitelky, která se podívala na dvě starší, zírající do země. ,,Budeš nám chybět, Strawberry." dokončila prostlov. Goldenclaw přiběhl a zavřel kočce tlapkou oči.
Válečníci se podívali do země a Icelove se rozbrečela. ,,Neplač," uklidňovala jí Firepool. ,,Teď je na věcných lovištích. Má se fajn." mňoukla opatrně a přitiskla srst do sestřiny hebké, ledově bílé srsti. Vzduchem se vznášel pach smrti.
Všichni šli spát, až na Silverstar a Icelove, které bděly u těla léčitelky. Firepool se jenom převalovala v doupěti.
Když se ráno probudila, pár koček a ona nesli tělo do hrobu. Byl to nepříjemný pocit.
Když se vrátili do tábora, vzpomněla si na to, co chtěla udělat. Musí zjistit více o Snowdrift. Byla si více jak jistá, že to má co dočinení s ohnivou hvězdou.
Rozběhla se do doupěte starších. Grayshade odpočívala. ,,Ambersoul!" zavolala a stará kočka s jantarovýma očima vylezla ze svého doupěte.
,,Jé....ahoj, Firepool." mňoukla šťastně. ,,Taky si smutná ze smrti Strawberry?" zeptala se smutným hlasem.
Firepool sklonila hlavu a přikývla. Kdo by nebyl? ,,Ano, moc....ale přišla jsem se tě na něco zeptat." řekla opatrně.
Ambersoul znejistěla. ,,Na co? Jen se ptej." mňoukla a její jantarové oči se zvláštně zaleskly.
,,No...." začala Firepool. ,,Kolik toho víš o Snowdrift? Třeba jak zemřela....." zeptala se a podívala se svýma zelenýma očima na její nejistý obličej.
Ambersoul si odkašlala a pomalu začala. ,,Snowdrift byla normální kočka. Statečná a loajální. Moc nevycházela s tím arogantním myším mozkem, který si říkal Palmstar. Jednoho dne zmizela a ukázala se až za dlouho. Říká se, že zabila Blacknose, nějakého kocoura z WoodClanu. Kamarádila se s Acornpawem. Byl to její učedník. Jednoho dne šla na lov a nevrátila se. Silverstar a Violetshine našli její tělo. Možná si slyšela, že bylo morbidně roztrhané a zakrvácené - právě naopak. Bylo bez škrábance, jakoby jí někdo otrávil. Okolo se ale vznášel pach krve." dovyprávěla příběh Ambersoul.
   Firepool polkla. ,,Díky," mňoukla. ,,Nevíš náhodou ještě něco..... třeba kdo jí zabil či tak?" zeptala se velmi pomalu a Ambersoul se zarazila.
   ,,To- to bohužel nevím." přiznala a olízla jí ouško. ,,Ale..... vím kdo by to mohl vědět. Diamondfur, její matka." řekla.
   Firepool na ní vděčně kývla. ,,Děkuju ti, Ambersoul!" zavolala a šla hledat modrou kočku.
   Našla jí schoulenou ve svém doupěti. Když přišla podívala se na ní, vstala a oklepala se. ,,Ahoj....Firepool. Copak potřebuješ?" zeptala se.
   Firepool se cítila nesvá, nechtěla jí ranit. ,,Nevíš.....nevíš, co se stalo se Snowdrift? Vím....je to pro tebe smutné, ale já to potřebuji vědět.... závisí na tom osud klanu." mňoukla. Co jsem to teď řekla?
   Diamondfur zbledla. ,,Pojď." řekla a ani nemrkla. Vedla jí daleko od tábora. Posadila se a rozhlédla se, aby je někdo nesledoval. ,,Firepool. Nikomu to nesmíš říct, nikdo to nesmí vědět. Slíbila jsem, že to neřeknu, ale myslím, že na tebe je spoleh," odmlčela se a pak zašeptala. ,,Snowdrift není moje dcera."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 10, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Firepool ~ Ohnivá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat