Kapitola 4

32 10 0
                                    

Proč by měla dělat to, co jí Hollystar řekne? Je už mrtvá, pomyslela si. No jo, to ode mě moc hezké není, ale co když to není pravda?
   Zvedla se a otřepala až se z její ohnivě rudé srsti odletěly kapičky rosy. Divné. Od kud se tam vzaly? V tom snu....ne, to je hloupost.
   Pyšně nadmula hrudník, rozhodla se, že uvidí, co se bude dít dál a teď to nemusí nijak zvlášť řešit.
   Vylezla z doupěte a dohnala jí Silverstar, její velitelka, učitelka a teta zároveň. Její stříbrný kožíšek se nádherně leskl. ,,Ahoj, Firepaw, doufám, že si nezapomněla, na dnešní výcvik, je to pro tebe velká zkouška." řekla Silverstar a nadzvedl a jedno obočí.
   Firepaw se trošku zastyděla a projela si tlapkou po zemi. ,,No....já....," začala. ,,Věřím, že to zvládnu." Nelhala jsem. Jen jsem říkala....pravdu? No.... možná tak polo, nebo i ironicky. Zvládnout to ale prostě musím.
   ,,Hm....no tak dobře." přikývla Silverstar a malá učednice jí byla vděčná, že se jí už dál nevyptává. Vidíš, bude ze mě silná válečnice, ne žádná léčitelka!
   Došli na mýtinku, kde Silverstar zavelela, že budou cvičit boj. Vítr jim čechral srst. Blížilo se Bezlistí, ale i tak bylo pořád hezký, tedy pokud se neblížila bouřka.
   ,,Zkus na mě zaútočit." vyzvala jí její učitelka. Firepaw se odrazila a napnula svaly. Vyskočila tak vysoko, jako snad nikdy jindy, musela se snažit, protože toto byla její zkouška před tím, než se stane válečníci, jestli to pokazí, hold bude mít velkou smůlu.
   Přistála na velitelky zádech. Už je to tak pokazila to. Zaryla jí drápy do kožichu a velitelka se ošila. Švihla ocasem. Prohrávala. Už zbývala jen jedna možnost. Změnit taktiku.
   Vymrštila se znova vysoko od její zad. Velitelka zaúpjela a Firepaw se přetočila ve vzduchu. Skočila jí po hlavě a zakousla se do jejího ucha, velitelka s sebou škubla a ozval se zvuk párání y ucho se natrhlo a obě dvě od sebe odletěli pryč. Kapky krve prolétly vzduchem.
   Velitelka se postavila a z ucha jí tekla krev. ,,Náhodnou výborné, povedlo se ti Roy si práva válečnice y která si zaslouží ne ledajaké válečnické jméno." usmála se na svou neteř.
   Firepaw ucítila hrdost v jejím srdci. Dokázala to a je pravá válečnice. Úžasné! Takovou odpověď čekala. Bude s ní válečnice, toto musí hned povést Icelove, její sestře, která byla učedníci léčitelky a samozřejmě své sestřenici Flakepaw. Navíc bylo dnes Schromáždění.
   ,,Jo a ještě ti chci oznámit, že tě beru na dnešní Schromáždění." řekla jí vesele velitella a jiskřičky jí pobaveně hrály v jejích očích. Jako kdyby snad byla jasnovědec! Vždyť řekla přesně to, na co ohnivá učednice myslela! Úžasné! Dneska je tak úžasný den! Stane se válečníci a ještě k tomu bude večer Schromáždění. S celého srdce doufala, že tam půjde i Flakepaw. To by bylo super.
   Společně s její učitelkou Silverstar zamířili pryč od mýtinky. Vše bylo dnes tak úžasné až mladá učednice Firepaw zapomněla na jednu velmi důležitou věc. Včera večer. Spíše v noci. Na sen však zapomenout nemůže. On se vrátí.
   Stejně jako Hollystar a Ohnivá hvězda. Sen....

Firepool ~ Ohnivá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat