Silverstar stála na Vysoké skále a její stříbrná srst vlála ve větru. Její hlava byla mírně posypaná sněhem a vedle ní pod skálou byla Violetshine - zástupkyně MapleClanu. Firepool napřímila hruď a podívala se dozadu, na svou sestru Icelove, matku Soulheart, sestřenici a dva bratrance.
,,Firepaw, slibuješ, že budeš chránit svůj klan i kdyby tě to mělo stát život?" zeptala se a podívala se přísně na svou učednici, pak se jí zalesklo v očích, jako by si na něco vzpomněla.
Firepaw nad tím nedumala a napřímila svou hruď. ,,Ano." odpověděla a nějak se jí najednou ulevilo, rozhlédla se po svém rodném a před chvílí napjatém klanu.
,,Tak tímto ti já, Silverstar, velitelka MaplesClanu, dávám tvé válečnické jméno. Od teď budeš známá jako Firepool, StarClan oceňuje tvou statečnost a upřímnost."prohlásila a dotkla se jí nosem. Firepool se usmála.
,,Firepool! Firepool!" volali kočky a schromaždili se k ní, aby jí pogratulovaly. Prostřídali se kolem ní snad všichni její příbuzní. Užuž chtěla odejít, ale zahlédla před sebou černého kocourka. Měl zářivé zelené oči a srst na hlavě darebácky rozcuchanou. V očích mu hrály jiskřičky.
,,Gratuluji, Firepool." řekl jemným hlasem naprosto bez koktání. Firepool se usmála. ,,D-děkuju....." vymáčkla ze sebe. Kocour - konečně si vzpomněla, že se jmenuje Nightpaw - švihl hlavou, usmál se a odešel. Normálně jsem ho moc nevídala.... přišel mi jako takový....lump...malé proč tu jen tak postavám a dívám se za ním? Pomyslela si zvedla se.
Blížila se noc a ona bude muset celou tu dobu sedět na vigilii, aby hlídala tábor. Byla to tradice nově jmenovaných válečníků a válečnic. Pozorovala, jak se ostatní pomalu ukládají do svých doupat ke spánku. Když už všichni spali přisunula si tlapky blíže k tělu, aby neusla. Neměla by správně ani mluvit.
Najednou se za ní někdo ozval. ,,Šš....hej, ty tam?" rychle se otočila, v keři jí pozoroval jeden pár žlutých očích. ,,Musím s tebou mluvit!" Firepool na ní zasyčela.
Kočka se k ní opatrně přiblížila. Vylezla s keře. Měla hnědozlatou srst. ,,Jmenuji se Hiss." řekla a Firepool bedlivě poslouchala, u toho se ohlížela kolem sebe, jestli je někdo nepozoruje. ,,Jsem toulavá kočka, ale mám pro tebe varovnou zprávu. V území, kde žiju mi na doupě spadla taková.... ohnivá koule.... prostě spadla z nebe! Dost mě to vylekalo, naštěstí jsem to přežila, ale moje doupě ne, to se proměnilo v prach. Pak se z ohně udělala postava ohnivé kočky a já najednou věděla, co mám dělat." řekla rychle.
Firepool se zamyslela. Říká ta kočka pravdu?....A jestli jo, nemá to náhodou něco společného s Ohnivou hvězdou? Neměla bych moc mluvit, ale je to pro dobro klanu. Otočila se na Hiss, aby se jí zeptala, ale kočka tam už nebyla. Pomyslela se, že to mohla být jen halucinace, celou noc přeci nezahmouřila oči!
Zavětřila. Ne, to nebyla halucinace. Okolo ní se ve vzduchu vznášel tuláčí pach. Nakrčila nos. Jestli si toho Silverstar nebo Violetshine všimnou, bude z toho velký malér. Bude se toho pachu muset nějak zbavit. Zvedla se a v uších pořád slyšela hlas Hiss. Jakkoliv.
ČTEŠ
Firepool ~ Ohnivá hvězda
Macera(1/3) ODHAL TAJEMSTVÍ OHNIVÉ HVĚZDY. . . Ze stáčené učednice Firepaw se stává válečnice od teď nazývána Firepool. Podaří se jí odhalit ohnivou hvězdu a zachránit od ní les?...