Minho'nun Anlatımından
Yatağımda yatıyordum.Bir yandan ise kulaklığımla müzik dinliyordum.En azindan Felix seslenene kadar.
Felix:Minho hyung
Minho:Efendim
Felix:Senin yanına her hafta birileri geliyor. Onlar kim?
Her zamanki Felix işte merakına her zaman yenik düşüyor.
Minho:Arkadaşlarım.
Demiştim sadece bir açıklama yapma gereği duymamıştım. Seungmin sormasaydı yapmayacağimada emindim.
Seungmin:Ne zamandır arkadaşsınız?
Minho:Küçüklüğümüzden beri arkadaşız.
Cevap verir vermez Jeongin'de soru sordu.
Jeongin:Bizi onlarla tanıştırır mısın hyung?
Jisung'ta Jeongini desteklemişti.
Jisung:Evet,bizide onlarla tanıştırır mısın hyung?
İlk bişey söylememiştim.Onlarada sormam gerekirdi bence ama hepsi birden ısrar edince ellerinden kurtulmak için tamam demiştim.Sonra Hyunjin'i aradım.
Hyunjin aranıyor...
Minho:Hyunjin
Hyunjin:Efendim hyung,bişey mi oldu?
Minho:Hayır bişey olmadı.Sadece bişey soracağım.
Hyunjin:Sor hyung.
Minho:Jisung ve arkadaşlarını biliyorsun.
Hyunjin:Evet.
Minho:Onlar sizinle tanışmak istiyor.
Hyunjin:Jeongin'de mi istiyor?
Hyunjin'in sesi çok heyecanlı geliyordu.Jeongin'i daha önce görmüştü ve tatlı olduğunu dile getirmişti ama bu soru karşısında şaşırmıştım.
Minho:Evet.
Hyunjin:Bence olur.
Minho:Chan ve Changbin hyung'ada sor.
Hyunjin:Tamam sorarım.
Minho:Görüşürüz o zaman.
Hyunjin:Görüşürüz hyung.
Hyunjin'in Jeongin'e aşık olduğunu düşünmeye başlamıştım. Jeongin'in Hyunjin'e karşıda boş olduğunu sanmıyorum. Daha birbirlerini 4-5 kez gördüler ama ikiside birbirlerine aşık oldu galiba.
Hyunjin'in Anlatımından
Minho hyungla konuşurken Jisung ve arkadaşlarının bizimle tanışmak istediğini duyunca heyecanımı gizleyememiştim ve aklıma ilk Jeongin gelmişti.
Açıkçası Jeongin'i ilk gördüğümde tatlı bulmuştum ve bunu dile getirmiştim.Bir keresinde Minho hyungla konuşurken Jeongin'in beni sorduğunu söylemişti.O günüm çok güzeldi yada bana öyle gelmişti.
Hemen Chan hyung'un yanına gittim.Zaten Changbin hyung'da yanındaymış.
Hyunjin:Chan hyung ve Changbin hyung
Chan:Efendim
Changbin:Evet Hyunjin
Hyunjin:Minho hyung aradı ve Jisung ve arkadaşlarının bizimle tanışmak istediğini söyledi.
Changbin:Yani?
Hyunjin:Olur mu?,Olmaz mı?
Chan:Bence olur.
Hyunjin:Sence Changbin hyung?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orphanage •MINSUNG•
FanfictionJisung ve Minho yetimhanede başlayan hikayesi Jisung'u hiç bilmedikleri bir kadının alması ile yarım kalan hikayeleri... • Yan Shipler: Hyunin -- Changlix •