Minho'nun Anlatımından
Herkes tanışmıştı aralarında en iyi anlaşan ikilide tahmin ettiğim gibi hyunjin ve jeongin'di. Hyunjin'in arada bir Jeongin'e aşık olduğunu fazlasıyla belli eden bakışlar atıyordu ama bunu Jeongin başka bir yere bakarken yaptığı için Jeongin fark etmiyordu.
Felix'in seslenmesiyle herkes Felix'e bakmıştı.
Felix: Hadi oyun oynayalım.
Seungmin: Ne oynayacağız?
Changbin: D C oynayalım.
Minho: Tamam,oynayalım.
Herkes gelmişti ve çember oluşturmuştuk.
Jisung: Ben şişe getirip geliyorum.
Jisung şişe getirip yanımıza otuturdu. İlk Jeongin çevirmişti. Ben Hyunjin'e soruyordum.
Minho: Hyunjin,Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Hyunjin: Doğruluk.
Minho: Sevdiğin biri var mı?
Hyunjin: Var.
Minho: Kim?
Hyunjin: Sadece bir soru hakkımız var.
Minho: Peki.
Kimi sevdiğini biliyordum,açılamadığınıda biliyordum. Açılması için sormuştum ama yine kaçmıştı.
Sonra Hyunjin çevirdi. Seungmin Jeongin'e soruyordu.Seungmin:Jeongin,Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Jeongin:Cesaretlik.
Seungmin:Sevdiğin kişi buradaysa ona açıl.
Jeongin yutkunmuştu. Heyecanlandığı çok belliydi. Hyunjin'inde Jeongin'den farksızdı.
Jeongin derin bir nefes aldı ve Hyunjin'e bakmaya başladı.Jeongin: Hyunjin, ben seni seviyorum.
Hyunjin şoka girmişti. Jeongin'de koşarak banyoya gitmişti.
Jeongin'in Anlatımından
Açıkçası Seungmin hyung'un böyle bişey söyleyeceğini tahmin etmemiştim.
Hyunjin'i seviyordum ama söyleyebilir miydim bilmiyordum. Derin bir nefes alıp Hyunjin'e bakmaya başladım. Bir anda Hyunjin'e onu sevdiğimi söylemiştim. O şoka girmişti. Bende hemen banyoya girmiştim.Bunu söylediğim için hem şaşkındım hemde utanıyordum. Bir yandan da ya Hyunjin beni sevmiyorsa diye düşünüyordum. O sırada kapıya biri tıkladı.
Hyunjin: Jeongin-ah
Hyunjin'di ve benim kalbim şuan atmaması gereken bir hızda atıyordu. Ne diyebilirdim ki fazlasıyla heyecanlanmıştım.
Jeongin: Efendim
Hyunjin: Çıkmayı düşünüyor musun?
Banyoda ne kadar uzun zaman boyunca kaldığımı anlayınca derin bir nefes alıp banyodan çıktım.
Çıktığım gibi Hyunjin beni duvarla arasına aldı.
Hyunjin: Bende seni seviyorum Jeongin.
Cümlesini bitirir bitirmez dudaklarımı öpmeye başladı. Dudağımı ısırınca bende karşılık vermeye başlamıştım. Nefes nefese kalana kadar öpüşmüştük.
Sonra yine diğerlerinin yanına gitmiştik.
Jisung: Bu kadar oyun yeter bence
Seungmin&Felix: Bencede
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orphanage •MINSUNG•
FanfictionJisung ve Minho yetimhanede başlayan hikayesi Jisung'u hiç bilmedikleri bir kadının alması ile yarım kalan hikayeleri... • Yan Shipler: Hyunin -- Changlix •