5.BÖLÜM

167 31 114
                                    

Jisung'un Anlatımından

İsmini bile daha önce duymadığım biri bana yazmıştı ve Minho hyung'un doğum gününü de kutlamıştı galiba Minho hyung'u tanıyordu. Belki Minho hyung'da onu tanır diye sormaya gitmiştim.

Minho hyung'un kitap okuduğunu görünce aklıma onu sevdiğimi söylediğim an gelmişti ama... Hayır, bizim birbirimizi sevmemiz söz konusu bile olamazdı. O bizi belki de abi kardeş gibi görüyordu.

Bian da Minho hyung'un bana seslenmesiyle korkarak ona bakmıştım.
Umarım düşündüklerimi dışımdan söylememişimdir.

Minho: Jisung

Jisung: Efendim hyung

Minho: Ne düşünüyorsun öyle? ve
Niye ayakta dikiliyorsun?

Ahh bi an herşeyi dışımdan söylediğimi sanmıştım. Gerçekten büyük bir aptallık olurdu.
Asıl gelme amacımı söyleyecektim.

Jisung: Şey, instagramdan bir çocuk bana yazdı ve o çocuk instagram'a attığım fotoğrafın altına yorum olarak senin doğum gününü de kutlamıştı, o çocuk seni tanıyor galiba. ''Sende onu tanıyor musun?'' diye soracaktım ama kitap okuduğunu görünce rahatsız etmek istemedim.

Minho: Sorabilirdin Jisung, hangi çocuk?

Jisung: Galiba ismi Hyunwoo,
Choi Hyunwoo

Minho hyung düşünmeye başlamıştı. Sonrasına ise;

Minho: Bilmiyorum, tanıdık geliyor ama hatırlamıyorum. Niye ki?

Jisung: Merak ettim sadece.

Minho: Ne yazdı ki sana?

Jisung: "Selam" yazdı, bende "Selam, sizi tanıyor muyum?" yazdım. Sonra bana "tanıyacaksın merak etme" yazdı.
Biraz korktum açıkçası.

Minho: Korkmana gerek yok ama, neden öyle yazmış olabilir ki?
Herneyse sen onunla konuşmamaya çalış ne olur ne olmaz.

Jisung: Peki hyung

Minho'nun Anlatımından

Doğum günü kutlamasından sonra dağılmıştık. Ben kitap okuyacaktım. Odada ki rafa yönelip gözüme güzel gelen bir kitabı aldım ve okumaya başladım. Yaklaşık 15-20 dakika sonunda sıkıldığım için kitabı bırakmıştım.

O sırada Jisung'u ayakta dikilirken görmeyi beklemiyordum. Jisung'a seslendiğimde biraz korkarak bana bakmıştı.

Söylediklerine şaşırmıştım. Hyunwoo...
Tanıdık geliyordu ama hatırlayamıyordum. En sonunda fazla kafaya takmamaya karar vermiştim ama bende merak ediyordum. Umarım kötü şeyler olmazdı.

Saat geç olduğu için herkes uyumuştu. Ama benim aklımdan Jisung'un söylediği şeyler çıkmıyordu. Hyunwoo... Nereden duymuştum? Nereden tanıyordum? Nereden hatırlıyordum? Hiç birini bilmiyordum. Ama hatırlamak istiyordum.
Hatırlayacaktım da.

Dışarıda fırtına çıkmıştı. Dışarısı camdan baktığımda geçekten korkunç görünüyordu.
Sonra saatin geç olduğunu fark edip uyuyacaktım ki Jisung'un sesini duydum

Uykusunda mırıldanıyordu.

Jisung: Minh-ho hyung gi-gitmek istemiyorum b-ben

Galiba onu alacak kadını rüyasında görüyordu. Gitmek istemiyordu bunu biliyordum ama karşı da gelemiyordu. Bunun sadece rüya olduğunu anlaması için yanına gitmiştim.

Uyanması için biraz sarstığımda hemen uyanmıştı. Uyandığı gibi bana sarılmıştı, çok korktuğu belliydi. Çok sıkı sarılıyordu bende ona karşılık vermiştim. Omzumda bir ıslaklık hissedince ağladığını anlamıştım.

Orphanage •MINSUNG•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin