3.BÖLÜM

175 35 82
                                    

Jisung'un Anlatımından

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra Minho hyung'un yanına gittim. Minho hyung beni görünce;

Minho: Günaydın Jisung

Jisung: Günaydın hyung

Minho: Seungmin,Felix ve Jeongin neden yoklar?

Ne diyebilirdim bilmiyorum. Aklıma ilk gelen şeyi söyledim.

Jisung: Dışarıya hava almaya çıkmışlardır.

Senin doğum günün için süs ve pasta almaya gittiler diyemezdim.

Minho: Peki

Konunun kapanmasına sevinmiştim ama saat şuan 12.46'ydı. 14.00'da bizde dışarıya çıkacaktık. Biz çıktığımızda diğerleri gelecekti ve odayı süsleyeceklerdi.

Kahvaltı yapmıştık. Şimdi konuşuyorduk. Bu Minho hyung'la geçirdiğim son doğum günüydü. O yüzden bu günün herkes için güzel olmasını istiyorum. Özellikle de Minho hyung için.

Biz konuşurken saatin 13.45 olduğunu fark ettiğim gibi Minho hyung'a dışarı çıkıp çıkamayacağımızı sordum.

Jisung: Minho hyung

Minho: Efendim Jisung

Jisung: Dışarı çıkabilir miyiz?

Minho: Niye ki?

Jisung: Sadece dışarı çıkmak istiyorum. Sende gel lütfen.

Minho: Peki, gel hadi.

Biz hazırlanana kadar saat 13.55 olmuştu. Hemen çıkabilmek için daha hızlı olmaya başlamıştım. Bu da Minho hyung'un dikkatini çekmişti galiba.

Minho: Jisung yavaş ol çıkacağız tamam.

Jisung: Ama hyung hızlı ol biraz hadi.

Minho: Geldim geldim.

Sonunda çıkmıştık. Hemde son saniye diyebilirim çünkü çıkarken Seungmin ve Jeongin'i görmüştüm ve Minho hyung'un onlara bakmaması için düşüyormuş gibi yapmıştım ve bunu yaparken gerçekten düşmüştüm ama canım çok acımamıştı. Sonuç olarak Minho hyung onları görmemişti bu yüzden mutluydum. Çünkü görseydi tüm süpriz yok olacaktı ve bunu hiçbirimiz istemezdik.

Minho: Jisung

Jisung: Efendim hyung

Minho: Nereye gidiyoruz?

Nereye gittiğimizi bilmiyordum ve hiç düşünmemiştim. Aklıma gelen bir yerde yoktu açıkçası ama ileride bir tane park vardı ve aklıma sadece o park geldiği için orayı söylemiştim.

Jisung: İleride bir park var oraya gidelim.

Minho hyung gülerek;

Minho: Birkeresinde yetimhaneden kaçıp gittiğimiz park mı?

Jisung: Evet

Gerçekten kaçtığımız gün çok güzeldi. Parkta çok eğlenmiştik ama sonrasında bir şey itiraf etmiştim ve bir süre Minho hyung'la konuşmamıştım. Sonradan o zamanlar daha çocuk olduğumuza karar verip konuyu kapatmıştık.

Minho'nun Anlatımından

Dışarıya çıkmıştık ama Jisung'un neden bu kadar acele ettiğini anlamamıştım. Jisung ise bian da düşmüştü.

Minho: Jisung, iyi misin?

Jisung: İyiyim hyung.

Minho: Ne var ki bu kadar acele edecek?

Orphanage •MINSUNG•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin