noelo

35 2 24
                                    

Noelo ludzie dawno mnie tu nie było

Bo nie mam pomysłów na rozdziały ale kurwa jak was prosić o propozycje to nic nie piszecie huj wam w dupę i tyle. Jebały was psy Huje pierdolone.


Wróćmy do mojej historii z życia.
Mam przyjaciółkę, a moja przyjaciółka ma kuzynkę. Chodzimy wszystkie we 3 do jednej klasy. (niestety)
Iga- kuzynka
Ola- moja psiapsi

A więc Iga nie ogląda anime, ale bardzo się jej podoba kakegurui i nie wiem czy czasem nie zacznie oglądać. Ola, pro weeb zna wszystkie anime na świecie, robi cosplay'e szczur jeden, ma kolekcje mang itp.

(Chodzę do szkoły ponieważ mam w tym roku testy i trza chodzić)
A więc, wbijam se ostatnio do szkoły i siedzi se tam Iga, nagrywałysmy same w kasie tik szroka i nagle wbija tasiemiec, Ola.
Z buta tam wjeżdża i nagrywa z nami nagle. Po jakimś czasie wbija tam też 3 chłopaków i 1 dziewczyna. Siedzę sobie z 2 chłopaków i 1 dziewczyna i se oglądamy tik toki.

Nagle patrzę... Ola wyjmuje coś z teczki... Było to wywołane zdjęcie, gdy spojrzałam na to to dostałam padaczki, zaczęło mnie boleć serce, ciśnienie mi skoczyło i aż dostałam skrętu.

A było to to... Diabelskie zdjęcie

CO TO DO HUJA PANA JEST

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

CO TO DO HUJA PANA JEST

Tak, moja przyjaciółka shipuje tsukkiego i hinate, (napiszcie jej mile słówko w komentarzu 🤠) Hmm pomyslicie, co ma Iga   wspólnego z tą opowieścią... Iga nie oglądała haikyuu, lecz ONA KURWA POPIERA TEN SHIP

JAPIERDOLE LUDZIE HELP JAK SPALIĆ PRZYJACIÓŁKĘ?!??!??!($+3732+2(2()#)#)2)

Dobra, jest 0:13, chyba nie usnę ale jebać

I pamiętajcie ja was zawsze kc 😎💅😘🥺🍦🚙🤠😳🛀✨🌟🌟😩💝🌟💝👍☀️🍷💗👍🤦💖⛅😃⛅😃🌟🏇🥵🌟🌟⛅👍⛅👍☀️👍☀️😘👍⛅🌟🌟💝🌟☀️👍😘👍🍦👍🥀🌟💗💝🌟🌟⛅🌟☀️☀️👍🍷👍👍💖👍😦😦🍷🍷🚙🚙🚙🚙🍦🚙🚙🚙🚙☀️👍⛅🌟💝⛅🌟

I dawać mi wyświetlania Huje zajebane

hinata w garnkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz