jebać mnie i was

41 7 21
                                    

Już wam z litości wstawię ten rozdział Huje

A więc wracam Huje jebane szczury pierdolone moje brukselki

Dzisiejszego dnia karaszuno jechało se do nekomy na meczyk czy tam sparing, dobra jebać. I hinata zobaczył kenme, co się równa = rùčhãñië hinaty w dupę. Kagejama wiedział co się świeci więc uwiązał szojo na smycze i elo już nie uciekanie ezzzz.  Gdy se spali to hinsts chgsil uciec ale kagejama stworzył pole siłowe wokół nich i jak hinata chciał uciec to jebało go prądem jak stare baby spod Radomia. KEGEJAMA stwierdził że jak hinata usnie sam przejdzie się do kenmy i mu wpoerdoli albo po prostu da Kuroo zapasowa smycz dla hinaty na kenme. Niech się pilnuje skurwysnek mały. Kuroo ten huj spał a Kenma nie, to stwierdził że zajeebie konga kenme i kenmus sobie pójdzie spać. Wtedy kageyama poszedł się ruchać z hinata bo akkashi i bokuto ich przez okno podglądali i pornosa nagrywali a suna był operatorem światła, w tym czasie przyszedł kuroo z kenma na smyczy i paralizatorem, a Kenma płakał bo on chciał być na miejscu kegejamy, wtedy Kuroo złapał kenme za dupę a Kenma zadziornie się uśmiechnął, i poszli do kibla (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞.
I wszystko się dobrze skończyło i było big big R U C H A N I E SMIEBEDJDNSJEJEJEHEHSHJD.

KC was moje Huje

Kckckckkc brokuły brukselki i szvuzty uwuwuwuwuwu

hinata w garnkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz