Papa noemt mij weer schat

78 2 0
                                    

Even terug naar de scheiding. mijn vader en Elisabeth. ze zijn echt 24/7 met elkaar bezig! Maar ze mochen dat wel van mij! Altans niet telkens al dat gezoen enzo. Maar gister zag ik iets in mijn vaders ogen. Ik heb het maar 3 keer gezien. Toen ik werd geboren, toen ik voor het eerst liep en nu. het was een twinkelling van geluk. ik vind het moeilijk te accepteren. maar weet je soms moet je het maar gewoon accepteren dan komt alles goed. Tussen Lola en mij gaat het ook super goed. Wat wel stom is is dat Elisabeth me niet echt mag. Maar ik was zo erg de bad tiener dat ik dat wel begrijp. Verder gaat mijn leven er rustig aantoe. Ik ben alleen nog altijd bang dat ze hem zal verlaten. En binnenkort ga ik waarschijnlijk weer eens bij Valentio logeren. Daar kijk ik echt naar uit. Lola's oma Stefania is zo'n schat! Ik hou van haar als mijn eigen oma. Ze heeft me veel geleerd over Kroatië. Net als Elisabeth. Zij woonden daar maar moesten vluchten. En Lola en ik worden dan misschien streng opgevoed. Maar daar leer je van! Nu weten wij wel hoe we onze kinderen later gaan opvoeden. Met heeeel veeel muziek! Als ze dan klusjes moeten doen, dan wel op de leuke manier.
Tussen mij en mama gaat het ook goed. En papa en ik het gaat steeds beter! Toch moet ik elke keer als ik naar een baby foto kijk. Bijna huilen. Papa was eerst zo anders. Maar veranderingen zijn er helaas in het leven!

Lieve lezertjes,
Dit is weer een best kort hoofdstukje. Maar ik upload in het weekend iets meer. 3 hoofdstukken denk ik.
Ik ga nog schrijven in p.o.v's en ook nog over susanna en mij
Xxx
Juul

Papa kiest haar boven mij!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu