Harry üstüme doğru geliyordu korkuyordum evet bunun bir kabus olduğunu düşünüyordum hemde hićbir zaman bitmeyecek . Harry eline aldığı mendile yaklaşıyordu .Yataktan fırladım kaçmaya çalıştım ama beni yakaladı ve mendili ağzıma dayamaya çalışıyordu onu engellemek için elimden geleni yapıyordum ama bilincimi kaybediyordum son duyduğum kelimeler
"Böyle olmasını onu seçmekle sen istedin Swift ."
-----------------------------
Gözlerimi açtığımda bir odanın içindeydim . Odanın duvarları siyahla boyanmıştı ve ağır bir şekilde kan ve idrar kokuyordu . Ayağa kalktığımda odanın öbür ucundaki arkası dönük yerde uzanan bir adam vardı . Birden kapı açıldı.
"Sonunda kendine geldin Swift . Biliyorsun hayatında ilkleri yaşamının fırsatı geldi . " bu neşeli ses elbette Harry'den geliyordu.
"Ne saçmalıyorsun sen ?Beni hemen bu kan kokan odadan çıkar . Bide şurda kıvraranan bir adam var ona da bi bak ."
Harry bir tepki vermiyordu sadece bana bakiyordu . Birden ani bir sesle
"Getirin " diye adamlarına bağırdı içeriye siyah takım elbiseli biri silah ile geldi . Harry'e silahı verdi ve sesizce odadan çıktı.
" Harry ne yapiyorsun beni mi vurcaksın ?" Ne kadar alay dolu bir cümle kursamda acaip derecede korkuyordum .
Harry bir kahka attı ve elindeki silah ile yatan adamın bacağını vurdu . Bu bu kadar kolay bi şey miydi . Adam acı içinde inliyordu .
"Bak ,soğuk kanlılığını koruyorsun . Ïçinde bir yerlerde acımısız biri var kimse bu kadar iyi kalpli olamaz ."
Cevap vermemiştim . Bilmiyorum kendimi kötü hissetmiyordum . Neler oluyordu bana?
"Bu adamın suçu ne ? " bu soru eminim ona saçma gelmişti çünkü o birinin canını yakmayı zevk edinen biriydi .
"O seni ilgilendirmez ama bilmeni isterim o masum değil . Şuan ölüyor ve kötü bir şekilde kan kaybediyor . " Sigarısının dumanını yüzüme ūflüyordu .
"Silahı ver !"
"Sakın beni vurmaya kalkma . Yoksa bu oyunun eğlencesi Tessa ile gider . "
Yine tehditler ...
Bu bir oyundu ve bende bu oyunu oynacaktım yavaşça ona yaklaştım bu sefer mesefeleri ben yok ediyordum .
"Bu bizim oyunumuz olsun . Biz artık kötü kanız . " diye ona fısıldadım .