Yeter Evan

198 41 13
                                    

Arabanın önünde beklmeye başladım aslında Harry bir kız değildi ayrıca kendine çok bakan dış görünüşüne çok önem veren biri de değildi ama ben yarım saat o arabanın önünde bekledim.

Artık siyah jipin lastiklerine tekme atmaya başladım .Tam tüm gücümü toplayıp Harry'i tanıdığım günden beri biriktirdiğim siniri lastikten çıkaracak iken

"Sen ne halt ediyorsun Taylor ?"

Tam 180 derece dõnūp tam anlamıyla Harry'e bir bitch bakışı atıp.

"SI-KIL-DIM"

Harry arabanın anahtarlarını bana doğru attı.Anahtarları yakalar yaklamaz arabayı açtım Harry merdivenlerden hızlıca geldi ve sürücü koltuğuna oturdu .Arabayı çalıştîrdı.Bende o ara radyoyu açtım .Radyoda Ne-Yo Let me love you çalıyordu .Tam da uygun ortamdı ya ama birden şarkıyıyı söylemeye başladım ...

Kendimi baya kaptırmıştım .Artık şarki yavaşlamıştı o ara Harry'le bakıştık.Buyuk ihtimal evine gidiyorduk.Bende belama dogru gidiyordum ama takmıyordum kafama .Şarkı hızlanmıştı bende dans ediyordum resmen ayrıca söylüyordum da.

--------

Harry "Sence evim nasıl ,beğendin mi ? "

Gülümsedim ev değildi ki onun ki ŞATO yada Saray artık ne denirse ama elbette bu beğenimi belli etmeden "Iyi yani " Harry'nin bana bakıp yapmacık bir şaşırma pozu verdi yani eller agza dogru falan :D

Haryy L şeklinde ki beyaz büyük koltuğa kendini attı bende artık 200 ekran devesal televizyona yöneldim ve açmaya çalıştım .Harry koltuktan bağrarak

"Tanrîm cahil misin ? Bi de ben televizyon izlemem ."

Ben şok gečirme derecesine gelmiştim çünkü bir insan neden Tv izlemeyi sevmez bir de hadi sevmiyorsa evinde 200 ekran Tv ne geziyor ?

"Zengin bitch" dedim ve evi gezmeyi başladım Harry yanıma gelip

"Îstersen üst katları gezdirebilirim."

Dibimdeki Harry'e gülümseyerek

"Yanı gel bi duş alalım sonrada seni yatağa atıyım diyorsun."

Harry alt dudağıni biraz kemirdi ve beni duvara yönlerdi eliyle yavaşça ve yine aramîzda 3 santim kala kulağıma fısıldayarak

"Bak sen deyince daha bi mantıklı geldi ."

Şoyle bir gülümsedim ona karşı duygularım daha o noktaya gelmemişti hemde bu oyunda bir Evan vardı.Her şeyimi değistiren adam. Harry yavaşca dudaklarını dudaklarıma bastırdı .

"Seni seviyorum ." Dediğinde vücudumda bir karıncalandı .Birden kapı yumruklanmaya başlandı Harry lanet okuyarak kapıyı açtı ben ise o şokla yerimden bile kımıldayamamıştim.Içeriye Evan geldi ve bağırmaya başladı "Taylor!!" Evan'nın yanına gittim Harry ise sinirliydi hemde fazlasıyla ama hiçbir şey yapmadan bakıyordu.Evan kolumdan tuttu ve evden çıktı.Bahçede dayanamayıp kolumu ondan kurtardım ve bağrıp "Ne yaptigini saniyorsun Evan?"

Evan çok sinirliydi ve belki yeri göğü inleterek "Senin burada ne işin var ha ? Bu pislik kim bilir seninle nasıl oynacaktı Taylor görmüyor musun onun tek isteği seni yatağa atmak ve bunu sende biliyorsun ve peki burda ne halt yemeye geldin? "

Gõzlerim yaşarmıştı resmen bana "Sürtük müsün sen ?" Diyordu .Harry'e baktım pencereden bizi izliyordu .Ben baktığında perdeyi kapattı. Evan ise hala kendini haklı çıkarmak için konuşuyordu .Artık sabrım taşmıştı

"YETER EVAN YETER BILIYORUM HARRY'NIN BENI ISTEDIGINI YA PEKI BENDE ONU ISTIYORSAM ?"

KOŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin