1 : HABERSİZ

29 7 11
                                    

Sabah olmuştu ve alarmın rahatsızlık veren sesi ile uyanmıştım . Normalde okula bıkkınlık içinde giderdim ama bugün gitmek için çok heyecanlıydım . Çünkü bugün 11. Sınıfın son günüydü . Okula son kez 11. Sınıf olarak gidecektim .

Karne günü olduğu için serbest giyinmemize izin vardı . Lavaboya doğru ilerleyip bir yandan ne giysem diye düşünürken bir yandan da bu akşam yapacağımız pijama partisini düşünüyordum . Epeyi eğlenceli olacaktı .

Lavaboda rutin işlerimi hallettikten sonra yüzüme bir maske yaptım ve giyineceğim şeyleri seçmeye başladım .

Spor birşeyler giyindikten sonra telefonumu elime aldım ve whatsap 'dan bizim tayfanın grubuna girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Spor birşeyler giyindikten sonra telefonumu elime aldım ve whatsap 'dan bizim tayfanın grubuna girdim . Zaten telefonu elime aldığımda o grupdan gelen 105 bildirimi görünce onlarında uyanıp hazırlandıkları anlaşılıyordu .

"Mahşerin 6 Atlısı 🏇 "

Defne : Tamam ben çıktııımm.

Kader : Gelin artık Allah'ın cezaları tek başıma bu salaklarla sınıfta bir başımayım .

Kader : Hoş size de pek akıllı denmez ama .

Uzel : Yaa kızlar ben daha ne giyiceğime karar veremediimm .

Sumru : Ben okulaa vardıımm .

Kader : Uçtuumm knkk .

Sumru : Sakın beni görünce üstüme atlama beyaz giyindim düşersem ölersiinn .

Kader : Ölümüm böyle güzel bir kızın elinden olacaksa razıyımm .

Hemen evden çıktım yazmalıydım yoksa beni öldürürleri .

Alisa : Bende çıktım geliyorum .

Telefonu kapattım ve son hazırlıklarımı da yapıp pijama partisi için hazırladığım çantayı da elime alıp aşağı indim .

Annemin nazik teklifi üzerine bir iki lokma birşey azıma attım .

Demet ( Alisa ' nın annesi ) :

- Kızım bak dikkat et kendine tamam mı ?

Alisa :

- Anne en fazla ne olabilir ? Altı üstü bir gece arkadaşımda kalıcam .

Demet :

- Sen yine de dikkatli ol . Hem içimde bir huzursuzluk var . Kesin karar mı ? Şu akşam kalma işi .

Alisa :

- Anne istersen kalkan falan alayım yanıma . Uzaylılar dünyayı istila eder falan . Neyse ben kaçtım .

Demet :

- Dikkatli ol kızım . Hadi kendine iyi bak .

Masadan kalktım ve annemi öpüp kapıya yöneldim .

HAPİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin