21. Marry that girl

2.5K 104 15
                                    

2 K READS ALWEER.. bedankt alle mensen die hebben gevoted of gereageerd op mijn verhaal. Vind ik heel leuk ;)
-----------
POV DAAN

Ik ben zo trots dat ik Fleur eindelijk MIJN meisje kan noemen. Ik heb op haar gewacht.. Alleen 1 probleempje.. Maffia. Ik heb Wessel gesmeekt en gesmeekt om niks te zeggen en uit eindelijk gaf hij toe. Als ik en Fleur ooit gaan trouwen, moet ik het haar echt vertellen. Ik loop naar Fleur toe en geef haar een kus op haar wang. "Goedemorgen. Lekker geslapen?" "Nee. Ik moest de hele tijd denken. Ben ik niet goed genoeg voor Ivar?" Ze kijkt me zielig aan en al snel krijg ik heel erg veel medelijden. Ik hou echt van deze meid. "Je bent goed genoeg. Hij is niet goed genoeg voor jou. Hij zal wel van je houden, maar blijkbaar kan hij het niet. Ik zou willen zeggen; vergeet hem, maar dat kan ik niet zeggen, want dat is echt moeilijk." Fleur glimlacht naar me en loopt dan naar de keuken. Ze woont nu bij Wessel, maar is gisteren na De Voice blijven slapen. Erg gezellig. Nee er is niks gebeurt.

POV FLEUR

"Gaan we zo wel weer naar Wessel? Ik wil Joris zien haha." Lach ik. Ik eet de laatste restjes van mijn brood op en loop dan naar boven. Ik kleed me om, loop naar beneden en daar staat Daan al te wachten, om te vertrekken. Ik pak zijn hand vast en loop met hem naar de auto.

Wessel en Daan wisselen de hele tijd blikken uit, die ik niet kan begrijpen. Ze kijken naar mij, knikken soms en glimlachen dan zovan, er is niks aan de hand. Ik ga erachter komen. Nu. "Wat the fuck is er nou aan de hand?" Wessel en Daan kijken me raar aan. "Hoe bedoel je?" zeggen ze in koor. "Jullie weten verdomme waar ik het over heb. Jullie knikken naar elkaar en kijken de heletijd met van die blikken. Jullie blijven hier net zolang zitten totdat ik mijn antwoord heb. Wessel en Daan kijken naar elkaar met een soort van geschokte-wat-moeten-we-nu-doen blik. Wessel haalt zijn schouders op. "NOU DOEN JULLIE HET WEER." Ze zuchten allebei en dan kijkt Daan me aan. "Schatje ik moet je wat vertellen." "Als je vreemd bent gegaan, weet je dat je doodgaat. Maar vertel maar." Probeer ik zo arrogant mogelijk te zeggen, met mijn handen in mijn zij. "Nee ik ben niet vreemd gegaan. Ik zit bij de maffia. En ik wil niet dat je in gevaar komt." wat? "Je zit fucking BIJ DE MAFFIA. Ben je gestoord? STRAKS GA JE DOOD OFZO." "De maffia is niet zoals je in boeken leest Fleur." "JE BENT FUCKING GEVAARLIJK!!" Schreeuw ik uit. "Ohja? Wat heb ik jou aangedaan?" Ik knik. "True. Maar ik kan alleen bij je blijven, als je zorgt dat mij niks gebeurd. En jou, Wessel en Joris." "Wat is er met mij mama?" Hoor ik Joris zijn stemmetje uit de keuken komen. "Niks lieverd." Mijn telefoon gaat. Ivar. Alweer. Ik besluit op te nemen. "Ja?" "Eindelijk Fleur. Ik ben zo bezorgd. Waar ben je?"

OMG even tussendoor. Mijn broer liet me net in een foldertje van New York Pizza zien; nutella pizza met M&M's Is dat lekker? Ik vraag me dat echt af.

"In je kontgat. Maar na 3 maanden. Jij? Bezorgd? Ach man je weet nu helemaal niks van me. Je weet niet eens dat ik een ander heb." "Wat? Hoe zou ik dat moeten weten?" "IK HEB DE FUCKING VOICE OF HOLLAND GEWONNEN. IK BEN BEKEND NU JA." Ik lach om mijn eigen grap, maarja de waarheid moet worden gezegt. "Wat?" "IK KAN ZINGEN JA. IK BEN NU BIJ MIJN VRIENDJE." Ik geef Daan een extra harde kus op zijn mond, zodat er een lekker geluid van af komt. "Doei Ivar." Ik hang op en begin heel hard te lachen. Ik ben een bitch. Ja.

Dit is best wel op waarheid geschreven. Ik ken ook een Wessel, precies zoals hier beschreven, maar ik kan er geen foto bij doen. Stel hij komt erachter. Stuur me een berichtje. Dat is gezellig :)

Daan begint ook te lachen.

------3 maanden verder alweer.------

Ik ben uiteten met Daan. We zijn nog steeds samen en ik heb geen last gehad van die Maffia shit. We zijn echt gelukkig.

POV DAAN.

We zitten in het restaurant en ik ga haar vragen. Ten huwelijk. Hopen dat ze het leuk vind. Ik hou zo erg van haar. En ja. Ik doe het lekker basic in een restaurant.

"Fleur. Ik hou zo veel van je. Je bent echt een van de beste dingen die me zijn overkomen." ik ga op een knie zitten en haal het doosje met de ring tevoorschijn. "Wil je met me trouwen?"

POV FLEUR

"Wil je met me trouwen." een vloed van twijfels komt over mij heen. Moet ik dit doen? Ben ik gelukkig? Ja. Kan ik dit aan? Ja. Ben ik helemaal over Ivar heen? Ja.

"Ja. Ja ik wil."

Hij vliegt me om mijn hals en iedereen in het restaurant begint te klappen. Dit is mooi. Heel mooi.

POV IVAR

Daar zit ik dan met mijn omaatje in het restaurant. Bedankje. Voor Joris. Het oppassen. Ik kijk wat rond en zie daar Fleur zitten. Met Daan. What the fuck. Ik wil net naar de toiletten toe lopen, maar dan zie ik dat Daan opstaat. Hij gaat op zijn knieeën zitten. En dan gaat alles in een flits aan me voorbij.

Fleur

Gaat

Trouwen

Fuck

-----------
Heeey. Zoals ik al zei. Stuur me een berichtje en laat weten wat je van het boek vindd :) xxH

The soft badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu