9. Not the truth.

3.7K 126 16
                                    

Hey guysss
Ik ga vanaf nu weer volop updaten. Ik zat er eens aan te denken om misschien een boek trailer te maken. Lijkt dat jullie leuk?
----------
POV IVAR

Vandaag is het zover. Ik moet iedereen de waarheid vertellen. Ik ga het doen. Ik weet alles van gisteren nog, maar dat kan ik haar natuurlijk niet laten merken, dan denkt ze dat ik gevoelens voor haar heb, misschien is dat zo. Nee wacht wat. Maar daar mag ze dan niet achterkomen. Als ik eenmaal op school ben aankomen wordt ik best wel zenuwachtig. Ik loop naar mijn lokaal, zonder Fleur, en stap naar binnen. Als de les een tijdje is begonnen ga ik voor de klas staan en begin ik zonder toestemming van de leraar te praten. "Ik moet jullie allemaal even wat vertellen. Ik ben degene die naar Fleur haar huis is gegaan omdat ik ruzie had, en ik heb haar verleid. Al deze tijd is ze gepest door mij, terwijl ik haar heb verleid en zij helemaal niks heeft doorgelult ofzo. Het spijt me Fleur. En kunnen jullie nu weer normaal doen tegen Fleur?" Iedereen kijkt me geschokt aan, maar begint dan te klappen. Ook Fleur. Ze komt naar me toegerend en trekt me in een knuffel.

Dit

Voelt

Zo

Goed.

POV FLEUR

"En kunnen jullie nu weer normaal doen tegen Fleur?" Hoor ik Ivar zeggen. Ik begin te klappen samen met de rest van de klas en ren naar hem toe. Ik trek hem in een knuffel en fluister in zijn oor. "Ik vergeef je." Iedereen kijkt met van die ahw blikken en ik glimlach, met tranen van blijdschap in mijn ogen. Ivar glimlacht ook, de eerste, echte glimlach die ik bij hem heb gezien. Ik heb hem wel horen lachen, maar nee. Niet zo erg.

-----tijdskip die avond-----

Ik en Ivar zitten op de bank film te kijken. Nou ik lig meer tegen hem aan en hij aait mijn haren. Ik ben zo blij met wat hij heeft gedaan. We kijken The Notebook. Die we ongeveer al 6 keer hebben gezien sinds ik hier ben. Er komt een zoenscène. Ik kijk omhoog naar Ivar en glimlach. Hij glimlacht weer terug. Dan pakt hij mijn kin vast met zijn vingers en kust me. Dit voelt zo

NIET

NORMAAL

GOED

Ik zoen mee en merk dat deze zoen meer lust is, maar ook meer met liefde enzo. Ik hou ervan als hij me zo kust. Dat is beter dan dat ruige sekszoenen. We laten elkaar los en glimlachen weer naar elkaar.

"Fleur ik weet dat ik alles verkeerd heb aangepakt, maar wil jij mijn vriendinnetje zijn?" ivar vindt MIJ leuk? "ja heel graag Ivar. Heel graag!" Dan zoen ik hem weer. Nu kan ik er tenminste van genieten MET gevoelens. Dit voelt allemaal net als vuurwerk. Dat moment dat je je eerste vuurwerk afsteekt.

-2 maanden later-

POV FLEUR NOG STEEDS

Ik en Ivar zijn al 2 maanden samen en nog steeds heel gelukkig. Op school gaat alles beter en ik heb veel vrienden gemaakt. Ivar en ik zijn beste vrienden, broer en zus, maar ook vriendje en vriendinnetje. "TUDU." Het geluid gaat af, wat mijn telefoon maakt als ik een SMS heb ontvangen. Wie stuurt er nou nog SMSjes? ik open de SMS.
Anoniem:
Dag Fleur. Als ik jou was zou ik maar goed luisteren. Je gaat alle opdrachten die ik je stuur uitvoeren of je vriendje gaat eraan. Ik weet je te vinden. Vertel niks aan IVAR of je bent zelf ook dood. Vertel ivar dat je hebt gezoend met een ander. Anders is het bye bye Fleur.
L & V

You have to be kidding? L&V? Ik ken maar een persoon met de letter l. Leon. Nee dit meen je toch niet. T zal wel een grapje zijn. Ik begin hard te lachen. "TUDU"

Anoniem:
Lach maar niet te hard meisje. Ik maak geen grapjes.
L & V

wat? Ik kijk snel naar buiten en zie snel nog een zwart gedaante wegrennen. Dit is dus real shit. Echt heel echt. Wordt ik gestalkt? En wie zou het zijn? Het gevoel dat me nu bekruipt maakt me bang. "Van wie waren die berichtjes babe?" hoor ik Ivar zijn stem vanuit de keuken. Hij kookt ja. Wat een gentleman. "Ehm.. Een vriendin."
A/n fleur woont nog steeds in Ivar zijn huis. Zijn ouders zijn er nog geen een keer geweest.

Ik loop naar de keuken toe. Ik zal wel moeten. "Ivar. Ik moet je iets vertellen. Ik heb gezoend met iemand anders." Ivar zijn blik gaat van blij, naar verdrietig, naar teleurgesteld, naar woedend. "WAT? DIT MEEN JE ME TOCH NIET HE. WAT BEN JIJ TOCH VOOR VIEZE SLET." spuugt Ivar de woorden uit in mijn gezicht. Slet? Ivar loopt weg en ik hoor de deur dichtslaan. "Waarom? Waarom ik?" "TUDU"

anoniem:
Goed gedaan hoor. Je bent nu tijdelijk van ons af. 2 daagjes ofzo.
L & V

Het zijn dus echt twee mensen. Ik ga in bed liggen, begin te huilen en val in slaap. Na een tijdje wordt ik weer wakker en is Ivar er nog steeds niet. Ik besluit om een briefje te schrijven.

Lieve Ivar,
Sorry. Het spijt me. Ik was dronken.. Weet je nog dat ik uit ging met Jess en Room. Toen was het. Ik heb het maar een paar dagen geheim gehouden. Ik snap dat je boos bent, en als je het wilt uitmaken snap ik dat. Ik hoop dat alles goed komt. Ik hou van je.
Fleur.

Ik laat mezelf nog huilend op bed vallen en val in een diepe slaap.

----------
Heey
Nieuw hoofdstukje weer.

Wie denken jullie dat er achter zit?
Komt het weer goed?
Zal ik een trailer maken?
X H

The soft badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu