POV IVAR
Hoe kan ze me dit aandoen? Zoenen met een ander? We hebben zolang voor elkaar verborgen gehouden wat onze gevoelens waren en dan doet ze dit? What the fuck?
Ik loop dronken uit de kroeg en loop naar huis. Ik open de deur als ik eenmaal thuis ben, loop naar de keuken en neem een glas water. Ik wordt al iets nuchterder en loop naar boven. Ik ga maar eens slapen. Ik open mijn kamerdeur, klik het licht aan en zie iemand in mijn bed liggen. Met mijn shirt aan. Ik loop naar het bed toe en zie Fleur daar liggen met make-up over haar hele gezicht en dikke oogleden. Opgezwollen. Dan valt me opeens op dat er een briefje op mijn kussen ligt. Ik pak het briefje en lees het door.
Dit is wel lief, maar ik zal er met haar over moeten praten.. Ik ga naast haar liggen, fluister dat ik niet meer boos ben, maar alleen teleurgesteld en dat ik haar vergeef. Dan val ik in slaap.
*volgende ochtend*
POV FLEUR
Ik wordt wakker met een naar gevoel en kijk naast me. Ivar. Ik blijf nog even liggen en zie dan dat hij ook wakker wordt. "Goeiemorgen.." stamel ik. "Yo" krijg ik terug. "Fleur. Ik ben niet meer boos, alleen teleurgesteld en ik vergeef je, maar dan wil ik wel dat je niet meer liegt tegen me." In plaats van te antwoorden zoen ik hem. En al snel hebben we
.
.
.
.
.
.
Goedmaakseks.-----Skip 2 maanden later.-----
*ochtend*
POV FLEURIk wordt wakker. Misselijk maar ook blij. Ik heb niks meer gehoord van l&v of zo. Ik heb het gevoel dat ik moet overgeven en al snel hang ik over de wc rand heen te kotsen. Al een week lang.. Hoe kan dat nou? "Fleur we gaan naar de dokter. Je bent misselijk, duizelig en opeens voel je je weer goed."
We zijn in het ziekenhuis. De dokter heeft me net wat vragen gesteld en nu wachten we op de uitslag. Als we het over de duivel hebben. Daar komt de dokter aangelopen.
"Mevrouw. Ik raadt u aan om een zwangerschapstest te doen." zwangerschapstest? You have to be kidding me. Ik ben 17 ik kan dit niet aan. Ivar ook niet trouwens. Ik kijk naar Ivar en dan naar de dokter. En weer terug. Hij geeft me een doosje en zegt dat ik de test hier kan doen. Ik loop beduusd naar het toilet toe.
.
.
.
.
.
.
Positief.Ik ben zwanger.
Ik loop het toilet uit.
POV IVAR
Fleur is zwanger. Dit kan niet. Ze moet het weg laten halen. Ik wil geen kind.
POV FLEUR
Ik wil het houden. Ik ben 8 weken zwanger en er groeit dus een kindje in mijn buik. Ik scroll mijn twitter, nogsteeds fan van Jacob Whitesides jawel en krijg een SMS.
Anoniem:
Zwanger? Je dacht dat je van ons af was nee! Je gaat het kindje weg laten halen. Of anders. Kun je doei zeggen tegen Ivar en het kindje wat ooit wordt geboren.
L&VIk.. Ik moet het weg laten halen.. Dit kan ik niet.
"Fleur ik vindt dat je het weg moet laten halen babe. We zijn allebei nog jong." "Oke is goed Ivar. Ik ga naar boven." Hij knikt me toe en ik ga op bed liggen. Huilend. Ik kan het niet meer. Mijn kind. Weg. Of ivar en later het kindje. Ik weet niet. Vorige keer meende deze persoon het ook. Moet ik het doen? Ik loop naar de badkamer, pak een scheermesje en snijdt in mijn bovenbenen. Ja. Dit heb ik vaker gedaan. Ivar weet van niks, want we hebben alleen seks onder de dekens natuurlijk. Het bloed stroomt eruit, maar voor mij voelt dit goed. "TUDU"
Ik heb een sms ontvangen.
Anoniem:
Doe niet zo zielig bitch. Je kind is vast zo kut als jij. Snij jezelf niet want dat slaat helemaal nergens op.
L&VMijn ogen worden groot en ik kijk snel om me heen naar buiten. Niemand. Ik voel me weer misselijk en duizelig worden maar val dan weg.. Alleen maar zwart.
POV IVAR"BONK!" hoor ik van boven komen. Ik ren naar boven en tref daar Fleur aan.
----------
Sorry guys
Dit was een best wel saai stukje vond ik zelf. Ik probeer zo vaak mogelijk te updaten x H
JE LEEST
The soft badboy
RomanceCover by @shanairaGrande Fleur is een heel normaal meisje, maar dan gaat ze plots verhuizen vanwege haar vaders werk. Zodra ze op haar nieuwe school aankomt wordt ze opgewacht door een jongen, Ivar, die bij haar in de klas zit en haar zal begeleide...