okay heeeey!
dit is een beetje een hoofstuk met veel seks. hahahahah nou enjoy!
-----
POV IVARIk wordt wakker met een nogal raar gevoel. Ik draai me om en zie dat fleur er niet meer ligt. Ik loop naar de badkamer en kijk even snel in de spiegel. Dan valt me iets.. nogal.. raars op.. Er staat iets zwarts, geschreven denk ik, onder het laatste blokje van mijn sixpack. Ik loop dichter naar de spiegel en zie staan. "Het spijt me. Bedankt x Fleur." Automatisch komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik stap de douche in en voel de stralen op mijn huid. Als ik een tijdje onder de douche sta hoor ik geklop op mijn deur. "Ja?" "goeiemorgen ehm kom zo even wil je?" hoor ik Fleur haar schattige, wacht, haar ochtendstem die totaal niet schattig is. "Oke is goed." Als ik uit de douche kom en aangekleed ben enzo loop ik naar "Fleur haar kamer". Ze zit daar in kleermakerszit op het bed en kijkt me aan. "Wat is er?" "Ben je nog boos?" "Ben je gek? Nee ik hoorde alles gister hoor! En je bent ook een goede sixpack zoener."
Terwijl ik dat zeg begint ze heel hard te lachen. Ik lach met haar mee. "Maar Fleur. Vertel eens. Jij hebt nog nooit getongzoend met iemand? Terwijl je mensen zo uitdaagd? Boners, sixpacks en meer?" "Ehm ja dat klopt. Ik daag eigenlijk niemand uit. Alleen jou. Want ik heb verder niet echt vrienden hahahahahaha." "hahaha oke." er valt een stilte.
"Fleur. Wil je leren tongzoenen?" "Ehm ja hoor denk ik." Ik loop naar haar toe en trek haar zachtjes omhoog. Ik pak haar heupen en trek haar nog dichter naar me toe. Onze neuzen tegen elkaar en onze lippen enkele centimeters verwijderd. Oke Fleur doe gewoon wat je denkt dat goed is. Ik leidt je. Ik druk mijn lippen op die van haar en eigenlijk gaat alles heel goed en vanzelf. Ze kan der wel wat van. Haar handen liggen ondertussen op mijn haar en ze trekt er een beetje aan wat het heeeel aantrekkelijk maakt. Ik ga met mijn handen naar haar nek.
ens doet ze iets waar ik echt heel erg opgewonden van wordt. Ze bijt heel zachtjes op mijn lip. Ik kan mijn boner gewoon niet meer tegenhouden. Ja sorry hoor. Het is gewoon aantrekkelijk als een meisje je zo zoent. Wauw ze kan het echt heel goed. Als we elkaar eindelijk na een hele lange tijd loslaten kijkt ze me aan met een heel onschuldig gezichtje en bijt ze op haar lip. "Fleur stop! Je maakt me gek. Bijt niet op je lip." Ze giechelt en kijkt naar mijn "dingetje". "HAHAHHAHAHA HET IS ME WEER GELUKT JIJ BONERKIND." We beginnen weer te lachen en kunnen niet meer stoppen. We maken lachend een ontbijtje en eten het op. Fleur ziet er wel goed uit.
POV FLEURIvar ziet er wel echt heel goed uit zonder shirt, zonder gel, met kuiltjes in zijn wangen als hij lacht en die trainingsbroek. Gewoon. Ja wauw. Ik ben ook heel blij dat het gezellig is. Hij is echt aardiger dan ik dacht. "Ivar?" "hm?"
"Hoe kan het dat je zo snel een boner krijgt?" Ik proest het uit van het lachen. Hij kijkt me moeilijk aan. "Nou kijk Fleur. Ik wordt gewoon nogal snel opgewonden. En jij. Maakt het alleen nog maar erger, want jij doet alles gewoon op zo een manier ja. Jij bijt op mijn lip, terwijl ik dat meestal doe bij meisjes en ja jij durft bij me in een bed te slapen en je kont tegen me aan te duwen en ja je bent gewoon net een tijger. Je wilt zelfs gewoon met me zoenen zonder gevoelens, omdat we allebei behoeftes hebben en ja, heel leuk allemaal." Ondertussen is hij helemaal rood geworden en krabt hij in zijn nek. "Hahahahahhahaha oke" we besluiten om een filmpje te gaan kijken en we kiezen the notebook. We zitten op zijn bed. Op een moment komt er een zoenscene en daarin kijkt Ivar mij aan en ik hem en beginnen we te zoenen. Hij is geweldig. Beter dan Leon. Hij duwt me iets naar achter en komt bovenop me liggen. Nouja niet liggen, want dan zou ik worden geplet. Maar steunend op zijn armen. Jullie weten wat ik bedoel. Maar nee, hier laat ik het niet bij. Hij komt niet bovenop. Ik rol ons om, wat hij duidelijk niet had verwacht en ik ga bovenop hem zitten. Ik ga met mijn handen naar de onderkant van zijn shirt om hem te plagen. En toch trek ik zijn shirt uit. Hij kijkt ne eerst verbaast maar dan lustig aan. SORRY HOOR GUYS IK HEB OOK MIJN TREKKEN. Ik heb nogal. Zin.
POV IVARWauw. Ze maakt me echt heel opgewonden. Gelukkig komen der geen gevoelens bij kijken. We zoenen nog steeds en ik voel dat ze mijn knoop open doet. ZE WIL ME TOCH NIET JE WEET WEL SUCK THE DICK. niet dat het erg zou zijn. *rapeface* Ze klimt van me af en trekt mijn broek naar beneden. Ze wilt dit dus echt. Dan voordat ik weer kan terugbuigen heeft ze mijn onderbroek al uitgedaan. Ze kijkt er naar met een open mond en een lustige blik. "Wat eh.. Moet ik doen?
Leon ramde altijd gewoon in me. En eh ja." Ik glinlach naar haar. "Pak hem gewoon vast en ja doe alsof het een lolly is. " Ze begint weer te lachen maar doet het toch. WAT VOELT DIT GOED.
-----tijdskip volgende ochtend-----
POV FLEURIk wordt wakker met mijn hoofd op Ivar zijn borst. Dan komt alles terug. Het was echt ge-wel-dig. Veel beter als bij Leon. En niet eens pijn gevoeld. En geen gevoelens. Nee echt niet. Ik had gewoon even mijn dagje. We zijn nog steeds ziek gemeld van school. Ik voel me helemaal beter, maar ja. Het is hier best wel fijn.
POV IVARIk word wakker met een goed gevoel. Wat is Fleur goed in bed zeg jezus. (A/n ik heb niks tegen geloven enzo.) Het was gister zo leuk. Zij neemt tenminste initiatief. Het is middag. Ik ben in de kroeg. Gewoon met een paar vrienden. Fleur is naar de stad. Nieuwe kleding kopen. Ik zie een leuk meisje staan en loop naar haar toe. We beginnen al snel te praten enzo. Fleur is er niet dus neem ik dit meisje mee naar huis.
-----tijdskip Ivar doet het-----
Dit meisje is niet zo goed als Fleur. We gaan net lekker als de deur wordt opengedaan en jahoor. Daar staat Fleur. De deur wordt weer dichtgedaan en ik ga gewoon verder.
POV FLEURIk hoor rare geluiden. ik open de deur en daar ligt ivar met een of andere slet te neuken!! En opeens ben ik heel boos. Ik sla de deur dicht. Ren naar beneden en ga huilen op bed. Geen idee waarom.
-----------
hey guys. dit was het hoofdstukje. ik denk dat dit een van de langste hoofdstukken ik heb geschreven. dit is nog wel mijn eerste boek. dus als er iets beter kan laat het me weten. xx H
JE LEEST
The soft badboy
RomanceCover by @shanairaGrande Fleur is een heel normaal meisje, maar dan gaat ze plots verhuizen vanwege haar vaders werk. Zodra ze op haar nieuwe school aankomt wordt ze opgewacht door een jongen, Ivar, die bij haar in de klas zit en haar zal begeleide...