@gulesserkl Bu bölümü sizlere ithaf ediyorum! Umarım kitabı beğenmişsinizdir. ❁
Yeni bölüm geldiii! ehehehe
Gidip Yağız'a hesap falan sormayacaktım. Aptal değildim. Duru'nun Yağız'a ilgi duyması Yağız'ın suçu değildi. Okuldan çıkıp ilk işim uçuruma gelmek olmuştu.
Bu uçurumu 14 yaşındayken bizimkilerle bulmuştuk. Hatta grubun tek kızı Elmas'ı ilk burada görmüştük.
Aklıma gelen anıyla tebessüm ettim.
Flasch Back
Yağız ile Berat gülerken ben ise göz devirdim. Mizah seviyeleri ilkokul bile değildi. Yürürken geldiğimiz yere bakınca ilk kaşlarımı çattım. Ardından da ağzımdan bir "oha" nidası çıktı.
Yağız ile Berat anında yanıma gelirken onlarda beni tekrarladılar. Çünkü burası çok güzeldi. Bir uçurum vardı ve Güneş'e karşıydı. Biz manzaraya dalmışken uçurumun kenarında oturan kızı farkettiğimde kaşlarım tekrar çatıldı.
Bizimkilere kaş göz yaptığım da kıza baktılar. Kıza doğru ilerledim ve omzuna dokunmam ile irkildi. Bana döndüğünde dikkatimi çeken ilk şey masmavi gözleri olmuştu. Çok tatlı bir kızdı. Şaşkın bir şekilde bize bakarken mırıldandı.
"Şey b-ben gideyim."
"Dur! Merhaba, ben Berke. Onlar da Berat ve Yağız. Bir şey mi oldu, neden buradasın?
"Hiçbir şey olmadı. Seni tanıyorum Berke aynı okuldayız."
Demesiyle faka basmıştım. Bizimkiler gülmemek için garip sesler çıkarırken Kız tebessüm etti.
"Ben Elmas... Elmas Yazgıner 9/B'deyim."
"Peki. Gel hadi buralar bu saatler de tek başına dolaşmak için pek tekin değil."
"Teşekkür ederim."
Flash Back End
O gün çok sessiz uslu biri gibiydi ama şimdi Berat ve Yağız'dan farkı yok cadının.
Duru'yu bu yıl sınıfın kapısında çarpıştığımız zaman tanımıştım aslında tanımamıştım. Onunla hiç iletişime geçmemiştim ki. Hep uzaktan sevmiştim ben onun yeşillerini ama bugün ki ilk sohbetimizde anlamıştım ki o benim düşündüğüm gibi bir kız değildi. Şuan anlıyordum; O her zaman böyleydi.
Hayatım boyunca asla doğru düzgün sevgilim olmadı. Sevgili olsak bile bir haftaya ayrılıyorduk. Neymiş "hiç ilgi göstermiyormuşum." Hiçbir sevgilim ile öpüşmemiştim bile. En son sevgilim olan Seda beni öpmeye kalktığında midem bulanmış ve onu üstümden itip, ona bakmadan gitmiştim. Sonradan neden yaptığıma anlam veremesemde Seda'yı öptüğümü varsayınca daha çok midem bulandığı için bu konuyu düşünmemiştim.
Elime telefonu aldığım da 34 arama gördüm. Ancak sadece birinin aramaları dikkatimi çekmişti. Deniz Karayel...
( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Eheheh yine biz ✌︎
Bölümleri biraz daha uzatıcağız. Daha sadece başlangıç :p
Şuraya yine karakterleri koydum ☟︎︎︎
Yağız Tekin (Simon Van Meervenne)
Berat Yıldırır (Micheal Murphy)
Elmas Yazgıner (Acacia Kersey)
OY VERMEYİ UNUTMAYIN!
Sizi seviyoruz ♡︎✔︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Trip | b×b
Teen FictionMurat Hoca elinde ki listeye baktıktan sonra bir bana birde yanımda ki Deniz'e baktı. "Berke ve Deniz sizde birlikte kalacaksınız." "NE!" Böyle bağırmam ile herkes bana döndü. Deniz'de bana doğru dönüp güldü ve göz kırptı. Şerefsiz. Ben bununla nası...