Fotoğraflar ve Dedikodular

699 35 3
                                    

esmavisi Bu bölümü sana ithaf ediyoruz! Umarım kitabı beğenmişsindir.

Deniz'den

Berke'nin attığı yumruk ile afallarken, söylediklerimin verdiği ağırlığın altında ezilmiştim. Sinirden ağzıma geleni söylemiş ve en önemlisi onu kırmıştım. Kendime bir kez daha lanet edip tuvaletten çıktım. Kızlar oturmuş sohbet ediyordu. Hızla yanlarına gittim.

"Derin, abicim siz Nehir ile sohbet edin. Benim bir işim çıktı. Tamam mı abicim?"

"Tamam abi. Biz Nehir ile gezeriz. Hem sıkıldık zaten."

Bir yandan Berke'yi kırdığım için üzülüyor, diğer yandan o kızı öptüğü için ondan tiksiniyordum. Anonimden... benden bu kadar mı sıkılmıştı?

Gerizekalı. Bilmediğin bir gay sana özelden yazsa ve sen gay değilsen -ki asıl sorun bu- sen ne yapardın?

Öncelikle Berke'nin gay olup olmadığı belli değil. Bence daha kabullenmiyor ama öyle bir şey olsa engeli basardım aq.

Ee? Berke seni engellemedi mi mal?!

Engelledi.

Salak! Sen ne yaptın? Fake'den yazdın! Doğal olarak tek kurtuluş yolunu yaptı o da! Hem görmedin mi? Tuvaletten çıktığında suratı bembeyazdı?

Hassiktir! Kusmuştu!

Ve sen buna aldırmayıp onun üzerine gittin. Aferin sayın gerizekalı.

Aklımı sikeyim...

Bende :d

Kafenin ortasında dikildiğimi fark ettiğimde insanlar bana tuhaf tuhaf bakıyordu.

Hızla kafeden çıktım. Ben ne yapmıştım aq?!

Karşıdan gelen Duru'yu gördüğümde kaşlarım çatıldı. Sorun olan bana gelmesiydi. Ne oldu yine mk? Sonunda yanıma geldiğinde gülümsüyordu, ama iğrençti. Gülümsemesi. Ben daha ne olduğunu anlayamadan elini enseme atıp dudaklarını ve dilini ağzımla buluşturmuştu.

Anın şokuyla donmuş kalmıştım. Hızla onu ittirdim.

"Sen kafayı mı yedin? Ne bokuma öpüyorsun?!" Yüz ifadesi "üzgünüm" derken bakışları "bir boklar olucak" diyordu. Bana bakmadan yürüyüp gittiğinde sinirle ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.

Bu konuyu daha sonra düşünmek üzere zihnimde rafa kaldırıp Berke'yi düşündüm. Yarını bekleyecektim. Yarın onunla nasıl konuşacağımı düşünerek eve doğru yol aldım.

Berke'den

Gözlerim aralandığında etraf bulanıktı. Son yaşadığım şeylerin aklıma hücum etmesiyle gözlerim doldu. Deniz...

Sonra aklıma gelen bir diğer ayrıntı ile kaşlarım çatıldı. Ben niye yerdeyim aq?

Bayılmıştım. Sanırım.

Saate baktığımda ağzımdan bir "Oha" nidası çıktı. 3 Saat. 3 Saat boyunca yerde baygın olmama rağmen bu kadar yorgun hissetmem normal mi?

Başıma giren ağrı ile inledim. Lanet olsun! Başım çok ağrıyordu!

Zar zor çıktığım merdivenler eşliğinde kendimi yatağıma attım. Çok yorgundum. Belki bir liseli olabilirim ama ruhum emekli öğretmen gibi anasını satayım.

Gözlerim gittikçe kapanırken tebessüm etim. Deniz... beni bir sürtükmüşüm gibi kullanmıştı değil mi?

Gözümden akan yaş ile gözlerim daha da ağırlaştı ancak telefonuma gelen bildirim sesi ortamda ki havayı bozarken elimi telefona attım.

Gördüğüm şey ile -nedenini bilmediğim halde- sinirlenmiştim. Elimde ki ıslaklık ile ağladığımı anlamıştım. Daha fazla kendimi tutamadan hıçkırarak ağlamaya başladım. Neden...

Sabah Deniz'den

Sabaha kadar rüyalarıma girmişti. Berke...

Rüya- pardon kabuslarımda beni asla affetmeyeceğinden bahsediyordu. Bunu takmamaya çalışarak okul için hazırlandım. Heyecanlıydım.

Hızla evden çıkıp arabama bindim. Arabaya bindiğimde fark ettiğim şey ile buruk bir tebessüm ettim. Berke beni heyecanlandırıyor, aptal ediyordu.

Okula geldiğimde insanların garip bakışları kaşlarımı çatmama sebep olsa da kimseyi takmadan Berke'yi aradı gözlerim. Bir süre aradıktan sonra gözlerim onun solmuş gözlerini buldu. Çökmüş gibiydi. Göz altları şişmiş, yorgun gözüküyordu. Ne olmuştu ona? Benim yüzümden miydi?

Kaşlarım çatıldı. İçimde bir şeyler koptu. Uyuşturucu kullanan insanlara benzemişti. Ona doğru yürüdüm. Ancak düşücek gibi olmasıyla adımlarımı hızlandırdım ve kolundan tuttum. Kafasını kaldırıp bana baktığında alaycıl bir ifade ile baktı bana.

O an ölmek istedim. Ruhsuzdu bakışları. Soğuktu. Sanki nefret kusuyordu.

Ancak bakışlarında ki soğukluk başka şeyler daha olduğunu bağırıyordu. İstemsizce etrafıma bakarken çoğu kızın bana bakıp bir şeyler söylediğini gördüğümde kaşlarım çatıldı. Ne oluyor amk?

Telefonuma bakma gereği duyduğumda hiç beklemeden gerçekleştirdim. Ancak gördüğüm fotoğraf beni kısa çaplı bir şoka uğratmıştı. Dün ben ve Duru öpüşürken daha doğrusu Duru beni öperken çekilmişti ve İnstagram'da okul_dedikodusu adlı sayfa da paylaşılmıştı.

okul_dedikodusu Yoksa Deniz Karayel ve Duru Patlak gizli aşk mı yaşıyor? Buyrun fotoğrafa! Gizli Aşıklar! @duru_patlak @karayel_deniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

okul_dedikodusu Yoksa Deniz Karayel ve Duru Patlak gizli aşk mı yaşıyor? Buyrun fotoğrafa! Gizli Aşıklar! @duru_patlak @karayel_deniz

k: OHA MK!

m: Bakıyorum da attan inip eşeğe binmiş.

p: Salak ilk sevgilisi bu @m

koray_varol: Ben bu şırfıntıya yenge falan demem ulan!

yiğit_önsöz: Ben inanmıyorum aq.

derya_filiz: hayır ya. Banane inanmıyorum. DENİZ BENİM!

oya_uysal: NERDEN SENİN BE SÜRTÜK! @derya_filiz

Hassiktir! Berke! Ona döndüğümde çoktan gitmişti bile. Sikeyim böyle işi!

(ง'̀-'́)ง (ง'̀-'́)ง (ง'̀-'́)ง (ง'̀-'́)ง

Selamss!

Pliz OY VERİĞN!

Sizi seviyoruz...❤︎

Byes...

School Trip | b×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin