mrvsmiy Bu bölümü sana ithaf ediyoruz! Umarım kitabı beğenmişsindir. ❁
Merhaba Okul Gezisi'ndekiler! Ben yazarınız Petito. Öncelikle bu bölüm silinebilir! Yazarınız Petito ve Halley'in arası biraz soğuduğu için bir süredir, ne kitap hakkında ne de başka şeylerden konuşabildik. Ben de bu bölümü yazmanın en iyisi olacağına karar verdim. Tabi yazar Halley'in bundan haberi yok, yani bu bölüm kalkabilir! Tek tük oy ve yorum gelmesinden bahsetmeyeceğim bile.
Neyse, iyi okumalar! :)
Dejavu??
Derin bir nefes alıp soğuk bakışlarımı Deniz'e çevirdim. Neden gelmişti, Daha fazla hakaret etmeye mi?
Ona bakıp sesli ama soğuk bir şekilde konuştum.
"Siktir git." Arkama bile bakmadan eve girip, son zamanlarda olduğu gibi kendimi içmediğime dair kandırdığım ancak beni rahatlatan o hapı içtim.
Hayır. Madde falan değildi. Klasik bir ilaç. İnternet üzerinden sipariş vermiştim. Sinirleri gevşettiği ve rahatlattığına inanmasamda almıştım ve işe yaraması beni şaşırtmıştı.
Bir kaç dakika ardından -ilaç etkisini göstermiş olucak ki- rahatlamam ile mutfağa doğru ilerledim fakat ani göz kararmasıyla duvara tutundum. Tutunduğum yere çöküp eve baktım. Ne boktan bir hayattı ama?
Doğduktan sonra benimle süt anneleri ve bakıcılar ilgilenmişti. Annem olacak o kadın beni hiç sevmemişti. Neden mi? Ben istenmeyen bir şekilde doğmuştum.
Babamı tanımıyordum. İyi ki de tanımıyorum çünkü onu bulduğum an öldürebilirdim. Anneme isteği dışında sahip olmuş, onu hamile bırakmıştı. Sonra da ben doğmuştum.
Beni ailesinin zoruyla doğurması koyarken bir de beni evde istememesi üzerine bu eve gelmiştim. Kız kardeşim... Nehir'im belki aynı babadan olamayabilirdik ama o benim hep bücürümdü.
Öz abisi olmadığımı öğrendiği zaman küçük kollarını hızla bana sarmış saatlerce ağlamıştı. Daha 9 yaşında.
Kafamı iki yana sallarken yemek borumdan yukarı çıkmak üzere olan o sıvıyı hissettiğimde yalpalayarak kalkıp tuvalete koştum. Yine kan kusuyordum. Yine garip hissediyordum.
Görüntünün bulanıklaştığını farkettiğimde kaşlarımı çattım. Neden yorgun hissediyordum? Sifona zorlukla basıp elimi yere dayadım. Ancak vücudum isyan bayraklarını çekerek beni yere serdiğinde gözlerim daha da ağırlaşmıştı.
Gözlerim kapanırken son gördüğüm yanımda bulunan boydan aynada ki yansımamdı. Ağzımdan kan geliyordu...
Sürekli bahanelerle görmezden geldiğim yorgunluk, kan kusma, göz kararması, baş dönme ve ruhsuzluk bir hastalık belirtisi miydi?
Gözlerim bana ihanet edip kapandığında buruk bir şekilde gülümsedim. Bu sefer cehennemi boylayacaktım, değil mi?
Yazar'dan
Genç adam ağzında ki kanla yerde baygınken, dikkatleri çeken şey gülümsemesiydi. Sahi ölüm onu mutlu mu etmişti ya da edicekti? Ölmüş müydü? Ölüyor muydu? Başında onu kaldrımaya çalışıp ağlayan biri var mıydı?
Ölüyordu. Başında kimsesi yoktu. İçtiği hapların yasal olmamasıyla beraber onu zehirlediğini hissetmesine rağmen ısrarla içmemiş miydi?
O gün banyo zemininde ölmüş olan genci ne zaman fark ederlerdi?
Deniz... Şuan Berke'ye sürpriz hazırlarken sürprizini göremeyeceğini bilebilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Trip | b×b
Teen FictionMurat Hoca elinde ki listeye baktıktan sonra bir bana birde yanımda ki Deniz'e baktı. "Berke ve Deniz sizde birlikte kalacaksınız." "NE!" Böyle bağırmam ile herkes bana döndü. Deniz'de bana doğru dönüp güldü ve göz kırptı. Şerefsiz. Ben bununla nası...