Yeni Dersler.

434 22 26
                                    

Arkadaşlar biliyorum uzun bir zamandır yb yayınlanmadım çok özür dilerim  e okullar açılıyor farkındaysanız bu yüzden bölümler biraz geç gelebiliri üzgünüm. Şimdi yeni karakterler geldi 3 kişi onlarla sizi tanıştırayım  @BurakBalaban  ,  @FNaF_BonnieMika   ve  @jeflove12

Red eyes'in gözünden

Derslerimi seçme vakti  gelmişti. Odamdaki çalışma masasına oturmuş hangi dersi seçsem diye kafa yoruyordum. Açıkçası ilgimi çeken pek ders yok ve bugün seçmen benim açımdan iyi olucak çünki yarın öğretmenlerle tanışacağız. Sonunda derslerimi seçtim. Şarkı söyleme, dans, bilgisayar ve dövüş taktikleri. Bu dersleri işaretledim ve masamın üzerine koydum. Biraz okulu dolaşmak ve bana gösterilmeyen yerlere gitmeyi istiyordum. Bu yüzden hazırladım ve odamdan okulun bahçesine doğru ilerlemeye başladım.

Trinity'nin gözünden

Müdüre hanımın odasında oturuyordum. Bana derslerim ile ilgili bilgiler veriyordu ve demon olduğum için bana 2 ders daha ekledi. Galiba öleceğim. Demon tarihi ve Sanat dersi ne acaba? Aslında bu dersleri herkez alabilir neden bende zorunlu? Çok üzücü ama haklılar. Çok az demon kaldı Dünya'da.

Elana:

Demon olduğun için üzerinde büyük bir yük var bu yüzden bu iki dersine iyi çalış küçük hanım

Trinity:

Peki öğretmenim. Ama anlamadığım şey şu bu dersleri herkez isteği üzere alabilir ancak bana zorunlu neden?

Elana:

Evet haklısın ama bu okulun kuralıdır.

Yere baktım. Bir yerden tanıdık bir ses geliyordu. Ancak başımı çok ağrıtıyordu. Tuhaf bu şarkıyı ben küçükken de duymuştum. Ama ne içindi hatırlamıyorum hem müdür önemsemiyorsa kötü bir şey değildir.

Mika'nın gözünden

Odamın balkonunundan dışarıya bakıyordum. Okul güzeldi ama dışı biraz ürkütücüydü. Odama geçip çalışma masama oturdum. Ve seçtiğim derlere tekrar baktım. Acaba başka seçecebileceğim ders varmı diye. Ancak Beden eğitimi, sanat, bilişim teknolojisi ve öfke kontrol dersi dışında hoşuma giden şeyler olmadı bu yüzden bunları seçtim. Kağıdı tekrar  masama bıraktıktan sonra  biraz bilgisayara bakmaya başladım.

Emily'nin gözünden

Okulu daha önceden de gezmiştim ancak görmediğim yerler olmuştu oraları gezmiştim. Odama geldiğimde aklıma o kağıt gelmişti. Kağıtı açıp inceledim seçmemiz gereken dersleri yazıyordu. Biraz düşündükten sonra Sanat, bıçak kullanma becerisi ve polisten kaçış derslerini almayı düşündüm. Sonrada bu dersleri işaretleyip odamdaki balkona geçtim ve okulun bir kısmını yukarıdan inceleyip resmini yapmaya başladım.

Seth'in gözünden

Okulun dışındaki ormanda av arıyordum öylesine. Canım öldürmek istemişti ancak bulamamıştım bu yüzden okula geri döndüm. Sonra odamdaki kağıt aklıma geldi. Acaba ne içindi? Açıp inceledim. Dersler yazıyordu. Sanırım biz seçecektik. Derslere baktıktan sonra yay atışları, 2. Kişilik kontrol etme, ok büyüleri ve sniper kullanma derslerini seçtim. Sonrasında ise kulaklığımı takip Skillet'ten bir parça dinlemeye başladım.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik :) görüşürüz ♡♥

Katiller OkuldaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin