Yine ben. Lan sıkılmadınızmı bende ya?? Nys. Valla ben size küstüm. Önceki bölümdeki soruya kimse cevap vermemiş!! Ama yani o kadar da küs sayılmam yani sadece kırıldım... Nys bu arada heyecanlı mı gidiyor yoksa sıkıcı mı? Bakın bu soruyada cevap vermezseniz.... Olacakları siz görürsünüz *kötü gülüşü* Lan çocukları ben en son durdurmuştum hanginiz açtı? Nys biz devam edelim.
Verenoique'den (Y/N Kız senin adını ezberleyene kadar öldüm ama güzel isim ya) :
Nerdeydim ben..? En son sınıftaydım... Sonrasını....Hatırlamıyorum... Peki.... Diğerleri nerde? Ah... Başım... Çok ağrıyor...
Mika'dan:
Nerde olduğumu bilmeden yürüyorum.... Burası çok farklı....Daha önce hiç görmediğim bir yer...Sol omzumu nedense hissetmiyorum.
DB'den:
Okulun kendine özel balkonu mu varmış? Gerçekten çok eski bir balkon... Aslında... Şu ağaca tırmanıp gidebilirim... Balkonun trabzanlarını tutuyorum. Elimi ağaca doğru uzatıyor-uzatamıyorum bir çeşit güç burdan çıkılmayı zorlaştırıyor...
Akashi'den:
Galiba okulun dışındayım... ama burası bahçe de değil ki... Şurada bir şeyler var kırmızı bir şeyler... oraya doğru yaklaşıyorum ve yaklaşıyorum... Aman tanrım!!!?
Cemre'den:
Nerede olduğumu bile bilmiyorum gözüm, ellerim ve ayaklarım bağlı... Güçlerimi kullanamıyorum.. İzin vermiyor... Sadece buçağın deriyi delip geçmesini duyuyorum.. bazı çocuk ağlamalarıda... Sanki Maddie gülüyormuş gibime geldi...
Jessie'den:
Okuldaki revirdeydim galiba... Çünkü her yerde ilaçlar falan vardı. Çok tuhaf neden burdayım ki? BIR dakika o-ordaki şeyde ne!!?
Seth'den:
Okulda bir yerde yürüyorum. Her tarafta kapı var (Y/N Namidiyer Jumpscare koridoru).
Şurada bir ışık. Ah... Hangisini seçmem lazım? Işık mi kapılar mi ışık mı kapılar mı? Beynim yanacak!!Lidia'dan:
Gerçekten nerdeydim ben ya... Burası bildiğin labirent! Orda kapı var. Şurada yol var şurada çıkış yazan bir yol var? Çıkış mı? Hadi canım! Bu kadar kolay olamaz... ama Galiba şansımı o yönde kullanacağım...
Red'den:
Öğretmenler odasında işim ne benim ya...
???:
Demek uyandın.
Red:
Sende kimsin?
???:
Kim olduğumu benden iyi bildiğine bahse varım. Ama şimdilik bunu ögrenemiyeceksin.
Red:
Çöz şu ipleride de sana gününü göstereyim. Pis ******.
???:
Ağır ol bakalım ve ordan bir yere gideyim deme.
Adam bunu dedikten sonra etrafı bir gaz kapladı. Lanet uyku gazı....
Emily'den:
Yerde oturup o canavarın diğerlerini katledişini izliyordum... Beni bulmamasını umarak. O yarısı insan yarısı kas olan bir canavar.... Gerçekten iğrenç.. Havalandırmadan geri gitsem iyi olur.. Umarım beni fark etmez.
Shadow'dan:
Ağacın üstüne çıkmıştım okuldaki botanik bahçede böyle bir ağaç bulmayı hiç beklemiyordum. Tavandaki kapıyı açabilirsem... Özgürdüm.. Ama sıkışmış... Ah mükemmel. Galiba başka bir çıkış daha olacaktı.... Yanlız nerdd bilsem çok daha iyi...
Trinity'den:
Onlara bunu keşke önceden söyleseydim...Şimdi hepsini bulup burdan çıkmam lazım...
???:
Bak bak bak. Burda kimlerdd varmış.
Arkamı dönmek bile istemiyorum... Ama mecburdum.
Trinity:
Benden ne istiyorsun?
???:
Hemende bişey istediğimi düşünme. Sadece acı çekişin hoşuma gidiyor.
Bu adamdan nefrer ediyorum.
???:
EEE... Karar verdin mi? Ne de olsa onlar elimde.
Elindeki büyük küreden hepsini göre biliyordu... Hepimizi biliyordu. Homurdandı ve arkasını dönüp gitti.
"O adamı hepimiz yeneceğiz size inaniyorum"
Evet Şimdi Lasidoremi Ve UstaBirHayalci'den duyduğuma göre Creepypasta yok oluyormuş. BUNA İZİN VERMEYİZ DEMİ ARKADAŞLAR!! Biz CP ailesi olarak gerçek dostlarız ne kadar kavga etsekte biz bir aileyi. Bu kadar büyük bir ailenin yok olmasını istemiyorum. Umarım bana hak1 verirsiniz :) Ahhh Cuma günü karneleri alıyoruz Yazık bana kesin gene teşekkür bence Taktir belgesi yerine üst üste teşekkür alanlara bir belge verilmeli haksiz miyim?