B-burası bizim okulumuz olamaz!

106 14 9
                                    

Çok özür dilerim arkadaşlar Lütfen beni affedin çok uzun zamandır Yb yazmadığımın farkındayım ama sınavlarım üstüste binince... gerçekten çok zor nys en azından bölüm yazıyorum. Daha ölmedim merak etmeyin. Kısaca benden çekeceğiniz var *kötü gülüşü* Yanlız eğer bu bölüme koymayı unuttuğum arkadaşlarım varsa söylesin ben hala sınav modunda olduğum için unutmuş olabilirim.

Cemre'nin gözünden:

Geldiğimiz geçitten geri gidiyorduk. Korkuyorduk ama başka seçenek yoktu. Ama tuhaftırki geçit geldiğim geçide hiç benzemiyordu. Ne kadardır yürüdüğümüzü bilmiyorum ama alan dar olduğu için emekliyorduk ve bu cidden canımı acıtıcıyordu.

Red:

Seth dikat et biraz ayağın suratıma çarpacaktı.

Seth:

Sorry sorry..

Cemre:

Bakın şurada bir kapı var galiba çıkışı bulduk.

Çıkışa hızlaca gittik kapıyı yavaşça açtık ve Elena hoca'nın odasında bulduk kendimizi. İlk dışarı çıkan Lidia'ydı.

Lidia:

Elena öğretmen yok ama hemen çıkalım lütfen yakalanmak istemiyorum.

Bizde hemen çıktık ve odalarımıza dağıldık.

~SABAH~

Jessie:

Ne akşamdı be. Maddie adına çok üzül- Oha burası bizim okul olamaz!

Her taraf yanmıştı ve tahtalar falan dökülüyordu.

Cemre:

Bunlar biz uyurken olmuş olamaz.

Diğerleri de sınıfa girdi.

Akashi:

Neler olmuş burda?

Bir anda sınıfın kapısı kapanır DB açmaya çalışır ama açamaz.

DB:

Kapı sıkış-AAH

DB'yi düşerken Jessie tutar. Ve kapı tekrar açılır artık tüm okul sınıf gibi olmuştur.

Mika:

Bence en iyisi burda kalmak.

Bir anda okul sallanmaya başlar.

Verenoique (yanlış yazdıysam sorry @Verenique_Morgan ):

Deprem mı oluyor?

Sınıfın tabanı çöker ver herkez.......

Özlemişim kitap yazmayı. Soru siz beni özlediniz mi??? Çok merak ediyorum. Nys by by ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Katiller OkuldaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin