Okulun gizemi

216 20 19
                                    

Merhaba merhaba evet 1-2 haftadır YB yazmadım ve bu yüzden üzgünüm şimdi senindir Yb ile karşınızdayım.  kuzi ve Akashi hoş geldiniz takıma @ForeverProxy @FNaF_KillerBoy  and  @cankabacioglu nys ben sizi tutamayayım.

Jessie

Hasta olduğum için okula 4-5 gün gelememiştim neyseki derslerimiz yokmuş bu yüzden hiç bişeyi kaçırmadım. Saat 9 du ve hepimiz kafeteryadaydık.

Red:

Eee. Plan ne?

Trinity:

Okulun yapım planlarına bakabiliriz. Belki gizli bir geçit yaptılarsa görünür.

DB:

Gene kütüphanede çıkarsa yuh derim.

Akashi:

Kütüphaneler ile sorunun ne?

DB:

Ehe.. aslında çoğu hikayede böyle olur.

Red:

*Okulun Planındaki bir yeri gösterir* Öğretmenler odasındaki resmin arkasında neden tünelimsi bişey var?

Akashi

*Red'in gösterdiği yere bakar* Gizli geçit olabilir mi?

Trinity:

Olabilir. Peki Elena'yı ordan kim çıkaracak?

DB:

Trinity sen çıkara bilir misin?

Trinity:

*sırıtır* Doğru kişiyi seçtiniz.

Jessie:

Tamam o zaman Elen'yı sen çıkarırsın bizde gizli geçiti ararız.

Shadow:

İyi o zaman. Ne zaman işe koyulacağız?

Jessie:

Hemen şimdi. 

Hepimiz Müdürenin odasının orda saklanıyorduk. Trinity içerideydi acaba ne yapıyordu. Tam sakladığım yerden çıkıp bakacakken Trinity ve Elena koşarak önümüzden geçti. Bizde işareti alıp  içeri girdik. Kapıyıda arkamızdan kapadık. Her tarafa bakıyorduk. Aslında yaptığımız yanlış bir şeydi ama meraklanınca merakımızdan asla vazgeçmeyiz. Bir anda kapıdan bir ses geldi hepimiz yavaşça kapıya döndük.

Red:

Yakalandık mı?

Shadow:

Galiba...

Sanırım yakalanmıştık...

DEVAM EDECEK

ZAZA ÇOK GÜZEL BIR YERDE BITTI DEĞIL Mİ? DÖVMEYIN DÖNMEYIN NYS SIZE GÜZEL HABER BUGÜN VE YARİN HAYINLAYABILECEGIM KADAR YB YAZACAĞİM B| TAKIPTE KALIN (BENI DEĞIL KITAP TOBI BENIDE TAKIP EDEBILIRSINIZ [TAKİP EDENLERE ÇOK TŞKLER])

Medya: Elena hoca ♥

Katiller OkuldaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin