Burdan @CemreFlame ile @Pasta_is_life a selamlar ♡♥
Red eyes:
Okul çok güzeldi öğretmenler de çok iyidi. Müdüre beni çağırmıştı işlemler falan için sıkıcı ama gitmek lazımdı bende gittim. Ki benim gibi 3 kişi daha oradaydı. Cemre, Lidia ve Trinity. "Aman tanrım didim tek olmayacağım" diye düşündüm. Neyse parti yapacak kişi sayısı artmıştı.
Müdüre: Evet Red hoş geldin.
Red eyes: Merhaba Öğretmenim.
Müdüre: Doldurman gereken yer burası
Red: Peki öğretmenim
Doldurken ne kadar kolaymış diye düşündüm açıkçası tek sorulan adınız, yaşınız, başka bişey yok.
Cemre:
Müdüre hanım bize okul ile ilgili bilgi veriyordu. Yanımda Lidia ve Trinity'de vardı. Sonradan Red eyes'da geldi. En azından okulda yanlız olmayacağım giye mutluyum. Dersler acaba ne olucak diye düşünürken müdüre hanım bize seçmeli olarak hangi dersleri istediğimizi sordu ve 1 hafta süre verdi. Sonrasında da elimize bir kağıt tutuşturup. Odalarımıza yolladı. Acaba hangi dersleri seçsem?
Lidia:
Grey'in zoruyla okula yazıldım ama genede mutluyum tek değildim. Özellikle Red varsa eğleneceğiz gibi görünüyor. Okul o kadarda kötü değilmiş ancak biraz ürkütücü. Ben normal bir okula gideriz sanmıştım ama katilere, yamyamlara, virüslere, şeytanlar, ruhlara veseyrelere özek bir okuldayız gene Grey bizi şaşırtı. Ama okulda tuhaf olan kimseyi görmemem. 1 hafta tatili kullanıp burda değiller galiba ama buda okulu ürkütücü yapıyor.
Trinity:
Sabah uyanınca Grey kolumdan tuttuğu gibi okula götürdü. Ama ne okulu ya Ve niye ben derken tek ben olmadığımı gördüm. Farklı kurbanlarda varmış. Zaten okula gitmek istemiyorum. Aman neyse okul güzel açıkçası. Tek diyeceğim bu. Grey sayesinde sabah 5'te kalktım. Zaten babam"olacak adam" da beni dinlemedi. Grey'in dediğine göre beni o göndermiş. Zaten başka kim gönderir ki!!!
Kitapta olmak isteyenler ya yorum atsın yada özelden söylesin. Dediğim gibi tercihim özel!!! Öpüldünüz.