Bölümleri geç atıyorum diye inşallah dövmezsiniz xhknagsixhs
**
Slenderman gelmişti...
Kafamı o tarafa çevirdim, içimde heyecanla karışık bir korku vardı.
Kafasını bana doğru çevirdi, tüylerim diken diken olurken kalbim ağzımda atıyordu. Kafasını yana eğdi ve arkasından uzuvları çıktı.
Gözlerimi kırpmamla kendimi hemşire ofisinde buldum, Jeff yaralı bir halde sedyede uzanıyordu, mesajı çok net anlamıştım.
Hemen gerekli malzemeleri çıkarıp kanamayı durdurdum...
Son dikişleri atınca artık işim bitmişti, Jeff doğruldu ve dışarı çıktı. Ben ise Slendy'nin onlara vereceği cezadan korkuyordum, ucu bana dokunur mu acaba? Ama ben sadece videoya çektim! Video demişken.. kamera nerede?
Etrafıma bakındım, masanın üstündeydi ama lensi kırıktı, omuz silkerek videoyu telefonuma aktarmak için içine baktım ama video yoktu.
Ne yani ben bir hiç uğruna mı aldım bu kamerayı? Gözlerimi kapatıp sıktım, Slendy silmişti anlaşılan..
Kamerayı lensin parasıyla birlikte Hoodie'ye geri verdim.
Slenderman'in cezaları ağırdı...
Ama en azından hâlâ buradayız!
Bu dedikodu buraya kadardı, en yakın zamanda Jeff, Offy ve Ray'in olayına göz atacağım!
Not: Toby sinirlendiği için Masky'nin kafasına terlik attı.
**
Bu zaten geçen sayfanın devamıydı, yani uzun olmasını bekleyemeyiz.
Zaten hemen bu bölümün ardından onu gönderiyorum.
Kendinize cici bakın mwah💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ann'in Dedikodu Defteri
ComédieEhem Tepki kitabımı okuyanlar Ann'in kitabımda dedikodu defteri tuttuğunu bilir, bnede dedim ki bu dedikoduları neden kitap yapmıyorum? Fihir benden çıhtı çalanı gırbaçlarım!